Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
podávám stížnost a nesouhlasím jak byla vyřízena reklamace.
Jedná se o stržení kreditu.
Jsem důchodce, bydlím na vsi kde nejsou žádné služby (obchody, lékař,
pošta,atd..) Jsem odkázaná na pomoc dětí a jediné spojení s nimi je mobilní
telefon, proto jsem měla kredit přes 1000,- Kč, který mi byl stržen z důvodu že jsem včas nedobila kredit. Ale vždy jsem měla vše včas uhrazené nikdy jsem nikomu nic nedlužila a přijde mi to jako okrádání důchodců protože ne všichni umí používat mobilní telefony a z toho těží operátor o2. Je to velice smutné že o2 se obohacuje na těchto lidech v důchodovém věku.
Řešení bych viděla v tom, že mi kredit vrátíte.
Jelikož z mého důchodu nemohu dotovat vaší firmu o2.
|
Tweet |
Dle názoru Českého telekomunikačního úřadu nelze skutečnost, že účastník nevyužije dobitý kredit přičíst k tíži operátora. Ujednání o expiraci kreditu však musí být v obchodních podmínkách přesně a srozumitelně formulováno. Doba, po kterou by bylo nutné spotřebovat také nemůže být nepřiměřeně krátká.
Pokud by bylo zaslání upozornění prostřednictvím textové zprávy podmínkou pro expiraci kreditu, musela by společnost prokázat, že textové zprávy odeslala. Bude tedy záležet na tom, jaké smluvní podmínky byly mezi stranami sjednány.
Dobrý den,
velice rád bych ověřil záležitost konkrétně, ovšem telefonní číslo, které uvádíte, je vedené u společnosti T-Mobile. Není v něm pouze překlep?
V každém případě kredit má přesně danou platnost (při dobití do 500 Kč 6 měsíců, při dobití částky 500 Kč a více 12 měsíců), jak uvádíme v Ceníku předplacené služby - www.o2.cz/file_conver/17773 - strana 5. Před vypršením jeho platnosti posíláme opakovaně SMS zprávu s upozorněním.
Pokud tak skutečně došlo k propadnutí kreditu z důvodu vypršení jeho platnosti, je mi líto, ale vrácení možné není.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,
jedná se o telefonní číslo společnosti o2 GO karta (606364254),
bohužel byla z tohoto čísla částka 994,- kč ztržena z důvodu že nebyla provolána.
Jak jsem již uvedla každý půlrok telefon dobíjím i když nic neprovolám, jinak by číslo zaniklo. Z důvodu špatného signálu mám ještě kartu společnosti T-Mobile, aby jsem si v případě nutnosti mohla přivolat pomoc pokud by zrovna některý z operátorů neměl signál. Přijde mě toto spojení opravdu na nemalé peníze. Pokud vy máte pro mne jiné řešení budu ráda, abych už nepřicházela zbytečně o kredit.
S pozdravem Codlová Hana
Děkuji za doplnění.
K expiraci kreditu došlo 6. září 2019. Upozornění na končící platnost ve formě SMS zpráv jsme vám posílali 9., 16., 23. a 30. srpna a dále pak i 5. září. Je mi tedy líto, ale vrácení v takovém případě není možné, jak vás už informovali také kolegové z oddělení Reklamací a stížností, se kterými jste byla v kontaktu.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.