Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#37179Stržení kreditu na čísle 606364254

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2019, před 5 lety

Hana Codlová

Znění stížnosti

Dobrý den,
podávám stížnost a nesouhlasím jak byla vyřízena reklamace.
Jedná se o stržení kreditu.
Jsem důchodce, bydlím na vsi kde nejsou žádné služby (obchody, lékař,
pošta,atd..) Jsem odkázaná na pomoc dětí a jediné spojení s nimi je mobilní
telefon, proto jsem měla kredit přes 1000,- Kč, který mi byl stržen z důvodu že jsem včas nedobila kredit. Ale vždy jsem měla vše včas uhrazené nikdy jsem nikomu nic nedlužila a přijde mi to jako okrádání důchodců protože ne všichni umí používat mobilní telefony a z toho těží operátor o2. Je to velice smutné že o2 se obohacuje na těchto lidech v důchodovém věku.


Požadované řešení

Řešení bych viděla v tom, že mi kredit vrátíte.
Jelikož z mého důchodu nemohu dotovat vaší firmu o2.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2019 10:51, před 5 lety

Dle názoru Českého telekomunikačního úřadu nelze skutečnost, že účastník nevyužije dobitý kredit přičíst k tíži operátora. Ujednání o expiraci kreditu však musí být v obchodních podmínkách přesně a srozumitelně formulováno. Doba, po kterou by bylo nutné spotřebovat také nemůže být nepřiměřeně krátká.

Pokud by bylo zaslání upozornění prostřednictvím textové zprávy podmínkou pro expiraci kreditu, musela by společnost prokázat, že textové zprávy odeslala. Bude tedy záležet na tom, jaké smluvní podmínky byly mezi stranami sjednány.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.11.2019 23:39, před 5 lety

Dobrý den,

velice rád bych ověřil záležitost konkrétně, ovšem telefonní číslo, které uvádíte, je vedené u společnosti T-Mobile. Není v něm pouze překlep?

V každém případě kredit má přesně danou platnost (při dobití do 500 Kč 6 měsíců, při dobití částky 500 Kč a více 12 měsíců), jak uvádíme v Ceníku předplacené služby - www.o2.cz/file_conver/17773 - strana 5. Před vypršením jeho platnosti posíláme opakovaně SMS zprávu s upozorněním.

Pokud tak skutečně došlo k propadnutí kreditu z důvodu vypršení jeho platnosti, je mi líto, ale vrácení možné není.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.11.2019 12:28, před 5 lety


Hana Codlová

Dobrý den,
jedná se o telefonní číslo společnosti o2 GO karta (606364254),
bohužel byla z tohoto čísla částka 994,- kč ztržena z důvodu že nebyla provolána.
Jak jsem již uvedla každý půlrok telefon dobíjím i když nic neprovolám, jinak by číslo zaniklo. Z důvodu špatného signálu mám ještě kartu společnosti T-Mobile, aby jsem si v případě nutnosti mohla přivolat pomoc pokud by zrovna některý z operátorů neměl signál. Přijde mě toto spojení opravdu na nemalé peníze. Pokud vy máte pro mne jiné řešení budu ráda, abych už nepřicházela zbytečně o kredit.

S pozdravem Codlová Hana

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.11.2019 20:18, před 5 lety

Děkuji za doplnění.

K expiraci kreditu došlo 6. září 2019. Upozornění na končící platnost ve formě SMS zpráv jsme vám posílali 9., 16., 23. a 30. srpna a dále pak i 5. září. Je mi tedy líto, ale vrácení v takovém případě není možné, jak vás už informovali také kolegové z oddělení Reklamací a stížností, se kterými jste byla v kontaktu.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2019 11:15, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2020 11:38, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.