Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#3718Reklamace telefonu NEXUS 6

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.07.2014, před 11 lety

Martina Vaculova

Znění stížnosti

Dobry den,

dne 13.12.2013 jsem zakoupila v prodejne telefon LG NEXUS 5. Jelikoz telefon byl drahy a mam ho na splatky, tak jsem o nej opravdu pecovala a neupadl mi a nejsem si vedoma nejakeho poskozeni. Telefon nema z venku (na obalu) zadne znatelne poskozeni. U telefonu mi praskl displej zevnitr pristroje a prestal cely fungovat. Ze spoda dispeleje se objevil maly pavouk. Jak jiz jsem psala na povrchu telefonu nejsou zadne znamky poniceni nebo nejakeho poskozeni ci padu.
Telefon lezel na stole jeste jsem prijmula hovor a za hodinku jsem se na nej podivala, tak uz byl nefunkcni a rozbity.

Telefon vyzvednu z reklamace a nejdu soudniho znalece, ktery pristroj posoudi. Doufam, ze mi da zapravdu. Ja mam svedomi ciste. A jestli je to kvalitou pristroje, tak je to dost smutne a znacku LG nebrat!


Produkt

Reklamace mobilniho telefonu LG NEXUS 5


Požadované řešení

Opravit mi poniceny a nefukcni displej/telefon!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2014 20:26, před 11 lety

Z popisu stížnosti nevyplývá, kdy přesně byla reklamace uplatněna. Pokud byla reklamace uplatněna ve lhůtě šesti měsíců od převzetí zboží, jedná se o rozpor s kupní smluvou. V takovém případě má spotřebitelka dle českého práva nároky vyplývající z ustanovení § 616 odst. 3 zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník. Spotřebitelka má právo zvolit si mezi opravou a výměnou věci. Požadavek, který je uveden v reklamačním protokolu a je v souladu se zákonem, se uznáním reklamace stává pro prodejce závazným.

Z popisu stížnosti rozvněž nevyplývají důvody, ze kterých byla reklamace společností zamítnuta. Domníváme se však, že důvodem zamítnutí bylo mechanické poškození. Tuto otázku však ponecháme k reakci společnosti.

Pokud by společnost trvala na tom, že se jedná o mechanické poškození, nikoliv vadu materiálu, je nejvhodnější cestou vyhledání soudního znalce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.7.2014 14:52, před 11 lety

Dobrý den,

reklamace byla podána po 6 měsíční lhůtě. Prosíme zákazníka o znalecký posudek.

Děkuji za pochopení.

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2014 14:12, před 10 lety

Stížnost uzavíráme pro dlouhodobou nereakci spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.