Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
dne 13.12.2013 jsem zakoupila v prodejne telefon LG NEXUS 5. Jelikoz telefon byl drahy a mam ho na splatky, tak jsem o nej opravdu pecovala a neupadl mi a nejsem si vedoma nejakeho poskozeni. Telefon nema z venku (na obalu) zadne znatelne poskozeni. U telefonu mi praskl displej zevnitr pristroje a prestal cely fungovat. Ze spoda dispeleje se objevil maly pavouk. Jak jiz jsem psala na povrchu telefonu nejsou zadne znamky poniceni nebo nejakeho poskozeni ci padu.
Telefon lezel na stole jeste jsem prijmula hovor a za hodinku jsem se na nej podivala, tak uz byl nefunkcni a rozbity.
Telefon vyzvednu z reklamace a nejdu soudniho znalece, ktery pristroj posoudi. Doufam, ze mi da zapravdu. Ja mam svedomi ciste. A jestli je to kvalitou pristroje, tak je to dost smutne a znacku LG nebrat!
Reklamace mobilniho telefonu LG NEXUS 5
Opravit mi poniceny a nefukcni displej/telefon!
|
Tweet |
Z popisu stížnosti nevyplývá, kdy přesně byla reklamace uplatněna. Pokud byla reklamace uplatněna ve lhůtě šesti měsíců od převzetí zboží, jedná se o rozpor s kupní smluvou. V takovém případě má spotřebitelka dle českého práva nároky vyplývající z ustanovení § 616 odst. 3 zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník. Spotřebitelka má právo zvolit si mezi opravou a výměnou věci. Požadavek, který je uveden v reklamačním protokolu a je v souladu se zákonem, se uznáním reklamace stává pro prodejce závazným.
Z popisu stížnosti rozvněž nevyplývají důvody, ze kterých byla reklamace společností zamítnuta. Domníváme se však, že důvodem zamítnutí bylo mechanické poškození. Tuto otázku však ponecháme k reakci společnosti.
Pokud by společnost trvala na tom, že se jedná o mechanické poškození, nikoliv vadu materiálu, je nejvhodnější cestou vyhledání soudního znalce.
Dobrý den,
reklamace byla podána po 6 měsíční lhůtě. Prosíme zákazníka o znalecký posudek.
Děkuji za pochopení.
Lukáš Boček
Vedoucí reklamací
Stížnost uzavíráme pro dlouhodobou nereakci spotřebitele.