Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#37185Členství ve společnosti Singles50

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2019, před 5 lety

Hana Konečná

Znění stížnosti

Dobrý den,
k datu 21.11.2018 jsem si založila účet na seznamce Be2 a bylo mi strženo z účtu za prémiové členství v hodnotě 4752,- Kč.
Tuto seznamku jsem dále nepoužívala a zapomněla jsem přihlašovací údaje.
Dnes po roce, mi přišel e.mail od společnosti, kterým mě informují, že automaticky obnovují mé členství a že mi nebylo možno strhnout dalších 4.788,- Kč + 283,- Kč manipulačních poplatků.
Obratem jsem dnes napsala na zákaznický servis a rovněž na adresu michal.hlavacek@b2.com, Odstoupení od smlouvy - zrušení Premium členství na portálu www.singles50.cz.
Rovněž jsem na ochrana@singles50.cz odeslala žádost o deaktivaci účtu.
Předpokládám, že jsem učinila vše, pro zrušení členství a deaktivaci účtu a společnost by měla mé žádosti vyhovět.
Z obou prvních adres mi přišla automatická odpověď o převzetí.

Vzhledem k tomu, že jsem si zde na vašich stránkách přečetla víc stejných stížností na předmětnou společnost, a rovněž průtahy, kterými společnost své vyjádření natahuje, dovoluji si napsat vám rovněž a sice s prosbou o vyjádření, zda jsem postupovala správně a prosbou o radu, co ještě podniknout, abych se vyhnula jejich vyhrožování o navyšování "dlužné" částky a jejich hrozbě exekučního řízení.
Děkuji Vám za pomoc a případné rady

Děkuji vám zdvořile H. Konečná


Požadované řešení

Vším co jsem dosud podnikla se chci domoci ukončení prémiového členství a zrušení mého profilu na uvedené seznamce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2019 14:00, před 5 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl. V takovém případě by ani nemusela nic společnosti platit.

V případě soudního sporu by společnost musela prokázat, že existuje právní důvod, na základě kterého má právo údajný dluh vymáhat. Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci). Vymáhat dluh prostřednictvím exekutora je možné pouze v případě, pokud k tomu existuje exekuční titul, např. bylo-li o dluhu rozhodnuto v soudním řízení a rozhodnutí soudu nabylo právní moci a stalo vykonatelným. Dodáváme, že jsme se ještě u žádného případu nesetkali s tím, že by společnost přistoupila k vymáhání čehokoliv soudní cestou, na základě čehož by až mohlo být přistoupeno k exekuci.

Spotřebitelce doporučujeme, aby si po dobu alespoň tří let (pokud v uvedené době nedojde k podání žaloby, může spotřebitelka poté uplatnit námitku promlčení) uchovala všechny dokumenty, které prokazují, že společnost žádá zaplacení údajného dluhu neoprávněně (např. e-mailovou korespondenci se společností, z níž bude patrné, že se spotřebitelka pokoušela smlouva zrušit).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.11.2019 13:09, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.12.2019 12:50, před 5 lety


Hana Konečná

Dobrý den.
Dovoluji si vás informovat o průběhu mé stížnosti ze dne 21.11.2019.
Na základě reakce "společnosti" - Seznamky B2 na moji stížnosti - jsem okamžitě odeslala své stanovisko na uvedené jméno: Michal Hlaváček, a opakovaně žádala o zrušení smlouvy, zrušení prémiového členství a deaktivaci mého profilu. Obdržela jsem automatickou odpověď ve smyslu, že budou reagovat do 5ti dnů. Nestalo se tak do dnešního dne.
Ovšem opět mi přišel "NALÉHAVÝ" e-mail ve smyslu, že mám okamžitě zaplatit na příští rok částku cca 5tis. Kč a poté oni se mnou zruší smlouvu a vymažou můj profil.
Podotýkám, že jsem o zrušení smlouvy atd., zažádala v den vypršení smlouvy minulé, a že mě nikdo ze společnosti neinformoval o tom, že hodlají moji smlouvu automaticky prodlužovat a peníze z mého účtu stáhnout. Jednání společnosti považuji za nepřijatelné, a na svých požadavcích nadále trvám....

Děkuji vám za přečtení a radu, jak v tuto chvíli postupovat.
H. Konečná

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.12.2019 09:21, před 5 lety

Obecně považujeme způsob, jakým je spotřebitel informován o automatickém prodloužení, za nedostatečný, takže dle našeho názoru nedochází k platnému sjednání automatického prodloužení. Přesto doporučujeme členství jednoznačně ukončit a pak se případně obrátit na banku s požadavkem na reklamaci karetní transakce (tzv. chargeback).

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2020 17:21, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.2.2020 19:24, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.