Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, při bližší prohlídce vyúčtování jsem zjistil, že je mi účtována částka 70.- Kč za pronájem WIFI ED3,0, přestože ve smlouvě je poznámka, že v ceně je zahrnutý poplatek přijímacího zařízení. Jinou smlouvu, ve které by se tato částka objevila jsem nikdy nepodepisoval.
Asi před měsícem mi sice byla zaslána nová smlouva pod stejným číslem 4815809, ale bez jakýchkoliv částek v Kč. Zřejmě proto, abyste ospravedlnili účtovanou 70.- Kč částku. Žádám o přešetření a pokud mi bude i nadále tato částka účtována, tak budu uvažovat o dalších krocích ke sjednání nápravy nebo i o zrušení poskytovaných služeb.
Vrácení neoprávněně vybraných peněz
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je možné podat nejpozději do dvou měsíců ode dne dodání vyúčtování. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu. V odůvodněných případech na žádost spotřebitele může Český telekomunikační úřad rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek. V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane Bašusi,
společnost UPC Česká republika, s.r.o. (dále jen „UPC“) obdržela Vaši stížnost přes Český telekomunikační úřad v prosinci. Dle dostupných informací bylo podáno vysvětlení rozděleného účtování služeb a pronájmu zařízení. Účtování probíhalo a probíhá v souladu s domluvenou smlouvou a je tedy v pořádku.
V případě jakýchkoliv dotazů, kontaktujte prosím naše klientské centrum.
Děkuji a přeji příjemný den.
Vašek - UPC
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.