Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#37186Platba za internet

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2019, před 5 lety

Josef Bašus

Znění stížnosti

Dobrý den, při bližší prohlídce vyúčtování jsem zjistil, že je mi účtována částka 70.- Kč za pronájem WIFI ED3,0, přestože ve smlouvě je poznámka, že v ceně je zahrnutý poplatek přijímacího zařízení. Jinou smlouvu, ve které by se tato částka objevila jsem nikdy nepodepisoval.
Asi před měsícem mi sice byla zaslána nová smlouva pod stejným číslem 4815809, ale bez jakýchkoliv částek v Kč. Zřejmě proto, abyste ospravedlnili účtovanou 70.- Kč částku. Žádám o přešetření a pokud mi bude i nadále tato částka účtována, tak budu uvažovat o dalších krocích ke sjednání nápravy nebo i o zrušení poskytovaných služeb.


Požadované řešení

Vrácení neoprávněně vybraných peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2019 11:27, před 5 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je možné podat nejpozději do dvou měsíců ode dne dodání vyúčtování. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu. V odůvodněných případech na žádost spotřebitele může Český telekomunikační úřad rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek. V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.1.2020 16:27, před 5 lety

Dobrý den, pane Bašusi,

společnost UPC Česká republika, s.r.o. (dále jen „UPC“) obdržela Vaši stížnost přes Český telekomunikační úřad v prosinci. Dle dostupných informací bylo podáno vysvětlení rozděleného účtování služeb a pronájmu zařízení. Účtování probíhalo a probíhá v souladu s domluvenou smlouvou a je tedy v pořádku.

V případě jakýchkoliv dotazů, kontaktujte prosím naše klientské centrum.

Děkuji a přeji příjemný den.
Vašek - UPC

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2020 05:49, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.3.2020 23:56, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.