Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 19.11.2019 mi byla doručena opožděná faktura odběru plynu, kde nejsou započítány dvě zálohy - 5020 Kč za měsíc duben 2019 a 5020 Kč za měsíc červenec 2019, prokazatelně zaplaceny SiPo. Nedoplatek, který po mě žádáte v částce 3948 Kč, (který byl postoupen k rychlému řešení pohledávek s.r.o.), nemohl vzniknout.
Nekorektní fakturace a převedení k jiné společnosti bez mého souhlasu.
Zaslání opravné faktury a přeplatku složenkou!
|
Tweet |
Pokud se spotřebitelka domnívá, že vyúčtování dodávky plynu není správné, měla by uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.
Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč.
V případě sporu s dodavatelem se může spotřebitel obrátit na Energetický regulační úřad, který je oprávněn řešit spory ze smlouvy mimosoudní cestou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.