Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#37194Zrušení prémiového člentsví

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2019, před 5 lety

Michal Krčmář

Znění stížnosti

Zrušení prémiového členství
Tímto žádám o zrušení prémiového členství a následně smazání celého účtu. Ze začátku jsem si ze zvědavosti založil účet a provedl první platbu pro aktivaci prémiového účtu. Po pár dnech jsem se dočetl jak probíhá funguje další obnovení prémiového členství a rozhodl jsem se prémiové členství zrušit a odebrat mou kartu z platebních metod. Bohužel žádná taková možnost v nastavení není. Rozhodl jsem se kontaktovat společnost s mým požadavkem. Poslal jsme tedy email na adresu service@c-date.cz kde jsem žádal o zrušení mého prémiového členství a celého účtu.

„Dobrý den, 14.11.2019 jsem si zakoupil premium členství na měsíc za 180 Kč. Rád bych ale toto premium členství zrušil a smazal celý můj účet. Po zaplacení částky jsem se dočetl o automatickém prodloužení tohoto premium členství a proto bych rád premium členství na c-date zrušil a smazal celý můj účet.
ID meho účtu: YOFSFE23.´´

Druhý den mi přišla odpověď od společnosti.

„Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Automatickou prolongaci svého prémiového členství můžete vypovědět prostřednictvím FAX-u, dopisu či emailu.

Bez ohledu na skutečnost, kterou formu výpovědi si zvolíte, je v daném případě (v zájmu dohledání správného profilu) potřebné použít náš Výpovědní formulář.
Výpovědní formulář je možné stáhnout přímo ve Vašem profilu v sekci „Můj profil“ - „Nastavení“ - „Vaše členství“ - „Změnit“ (formulář již obsahuje Vaše ID a emailovou adresu).

Výpověď prostřednictvím FAX-u :
Zašlete prosím vyplněný a podepsaný formulář na následující číslo: 00 49 851 987 900 21

Výpověď prostřednictvím dopisu:
Zašlete prosím vyplněný a podepsaný formulář na následující adresu:

Interdate S.A.
13 rue du Commerce
L-1351 Luxembourg

Výpověď prostřednictvím emailu:
Zašlete prosím sken vyplněného a podepsaného formuláře jako přílohu emailu (ve formátu pdf, jpg nebo gif).



S přátelským pozdravem,
Váš tým C-date
____________________
email: service@c-date.cz
http://www.c-date.cz/

Interdate S.A. – 13 rue du Commerce – L-1351 Luxembourg
Obchodní rejstřík: B158 155
Člen správní rady: Laetitia Pateau´´


Příjde mi nesmyslné posílat v dnešní době něco poštou nebo faxem a ještě k tomu do cizí země kvůli zrušení předplatného prémium členství. Naštěstí je možnost poslat email s výpovědním formulářem. Postupoval jsem dle instrukcí, abych mohl výpovědní formulář stáhnout vyplnit a poslat naskenovaný společnosti. Jenomže výpovědní formulář na mém účtu stáhnout nelze a místo toho je zde napsáno.

„Nastavení účtu budou dostupné za několik dní, jakmile bude platba zpracována. Do té doby si užívejte výhod Vašeho Prémiového členství a tuto možnost zkuste později. Děkujeme za pochopení.´´

Dnešním dnem je to víc než týden od zaplacení prémiového členství a s opětovným dotazem na společnost kdy bude má platba zpracována, abych mohl zaslat výpovědní formulář ještě před skončením prvního měsíce a předejít zaplacení dalšího členství na 6 měsíců mi od společnosti žádná odpověď nepřišla.
Proto jsem nucen žádat zrušení mého členství a celého účtu touto cestou. ID meho účtu: YOFSFE23


Požadované řešení

Zrušení předplatné prémiového členství a smazání celého účtu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2019 11:28, před 5 lety

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.11.2019 12:12, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: zdenek.vencl@c-date.com

Mějte prosím na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.11.2019 19:40, před 5 lety


Michal Krčmář

Před malou chvíli jsem vám na emailovou adresu poslal naskenovaný výpovědní formulář s mým podpisem a datem podpisu. Rád bych dostal odpověď, že mé prémiové členství bylo skutečně ukončeno.
Díky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2020 08:27, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2020 16:23, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.