Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 21.11. V 17:30 nastoupil do vozu 122 v Karlových Varech (Tržnice) směr Ostrov (Linka/Spoj: 421111/49) (Pokladna: 551). Přišel jsem k panu řidiči s tím, že jsem slušně pozdravil a řekl mu, že bych poprosil jeden Studentský do ostrova a jeden do 18 let, taky do Ostrova. Tyto dvě jízdenky dělají dohromady 14 korun. Vyjela jízdenka s cenou 37 korun. Byl jsem z toho trošku zmatený, tak jsem se zeptal, jestli to nemělo být za 14 Kč. Pan řidič na mě spustil hnusným tónem že ne, že jsem chtěl základní a jednu do 18 let. Když jsem mu řekl, ze to je omyl, tak mě pan řidič seřval a řekl mi, ať jdu do prd*le. Toto chování mi přišlo vůči mě celkem nevhodné. Prosím o vyřešení tohoto případu.
Promluvit si s řidičem, aby se začal chovat k cestujícím tak, jak má.
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a řádném plnění jejich pracovních, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
V případě, že spotřebitel splňoval podmínky pro studentské jízdné, je oprávněn požadovat jízdenky za sníženou cenu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.