Společnost


Dopravní podnik Karlovy Vary, a.s.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37196Nepříjemný řidič

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2019, před 5 lety

Josef Dubský

Znění stížnosti

Dne 21.11. V 17:30 nastoupil do vozu 122 v Karlových Varech (Tržnice) směr Ostrov (Linka/Spoj: 421111/49) (Pokladna: 551). Přišel jsem k panu řidiči s tím, že jsem slušně pozdravil a řekl mu, že bych poprosil jeden Studentský do ostrova a jeden do 18 let, taky do Ostrova. Tyto dvě jízdenky dělají dohromady 14 korun. Vyjela jízdenka s cenou 37 korun. Byl jsem z toho trošku zmatený, tak jsem se zeptal, jestli to nemělo být za 14 Kč. Pan řidič na mě spustil hnusným tónem že ne, že jsem chtěl základní a jednu do 18 let. Když jsem mu řekl, ze to je omyl, tak mě pan řidič seřval a řekl mi, ať jdu do prd*le. Toto chování mi přišlo vůči mě celkem nevhodné. Prosím o vyřešení tohoto případu.


Požadované řešení

Promluvit si s řidičem, aby se začal chovat k cestujícím tak, jak má.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2019 11:23, před 5 lety

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a řádném plnění jejich pracovních, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

V případě, že spotřebitel splňoval podmínky pro studentské jízdné, je oprávněn požadovat jízdenky za sníženou cenu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2019 21:54, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.