Společnost


MI SPORT d.o.o.

Počet nahlášených stížností:152
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37199Zboží neodpovídalo popisu....

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2019, před 5 lety

Světlana Jarošová

Znění stížnosti

23.10. 2019 objednávka GLOWPAD - světelná kreslící tabulka pro děti, uhrazena částka 927,- Kč
24.10. oznámení dodavatele o odeslání zboží
31.10. dodání zboží -zklamání, neodpovídalo zobrazení, špatná kvalita
Žádala jsem o podmínky vrácení, úplně bez odezvy
4.11. odeslání na adresu, která byla jako odesílací na balíčku, žádost o vrácení peněz na účet
7.11. opět mailová žádost o potvrzení přijetí vráceného balíčku opět bez odezvy
17.11.opakovaná urgence o potvrzení přijetí zásilky a vrácení peněz
bez odezvy..


Produkt

světelná kreslící tabulka GLOWPAD 3 kusy, měl to být dárek pro vnoučata.....


Požadované řešení

Vrácení peněz za nekvalitní výrobek


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2019 20:41, před 5 lety

Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží, má prodávající povinnost vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2019 23:08, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.