Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#37205Nedoruceni zasilky a slozenky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 hodin 22 minut

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2019, před 5 lety

Jiri Vanicek

Znění stížnosti

Dobry den,chtel bych podat stiznost na pani dorucovatelku v mem bydlisti.18.10.2019 Dodání zásilky. 51735 Lično
18.10.2019 SMS zpráva adresátovi - neúspěšný pokus o doručení a uložení zásilky.
18.10.2019 E-mail adresátovi - neúspěšný pokus o doručení a uložení zásilky.
18.10.2019 Uložení zásilky - adresát nezastižen. 51735 Lično
17.10.2019 SMS zpráva adresátovi - termín doručení zásilky.
17.10.2019 E-mail adresátovi - termín doručení zásilky.
17.10.2019 Doručování zásilky. 51720 dodejna II Týniště nad Orlicí
17.10.2019 Příprava zásilky k doručení. 51707 Depo Rychnov nad Kněžnou 70
17.10.2019 Přeprava zásilky k dodací poště.
17.10.2019 Zásilka vypravena z třídícího centra. 53020 SPU Pardubice 02
16.10.2019 SMS zpráva adresátovi - zásilka převzata do přepravy.
16.10.2019 E-mail adresátovi - zásilka převzata do přepravy.
16.10.2019 Zásilka v přepravě.
16.10.2019 Zásilka převzata do přepravy. 19007 Depo Praha 703
16.10.2019 Obdrženy údaje k zásilce.
Dne 16.10 jste prevzali zasilku k preprave,prisla mi od vas sms s dobirkou.O terminu me budete informovat.Rikam dobra beru na vedomi.Druhy den mi prisla opet sms stim ze mi budete dorucovat balicek s cislem DR0705195634C na adresu.Dalsi den mi prijde dalsi esemeska ze se vam nepodarilo balicek dorucit a bylo to ulozeno na poste Licno.Predem jsem babicku informoval ze mi bude dorucovan balicek.Babicka s dedou byli cely den doma a pani postacka se ani neodvazila zazvonit.Radeji hodila papir do schranky o vyzvednuti a odesla.Babicka cekala cely den a nic.Zjistil jsem to az vecer kdy jsem se vratil z prace.Byl to balik do ruky a ten by mel byt dorucen na adresu a ne aby byl ulozen na poste.Ve sledovacce jsem zjistil ze bylo psane dorucovani a pak najdu listek ve schrance?Sice uz je to nejaky den zpet ale dostal jsem se ktomu az dnes.Za dalsi je to ze jsem si domluvil s kamaradem z Prahy ze mi posle penize slozenkou,odeslal mi to minuly ctvrtek a dnes jsem zjistil ze se mu to vratilo.Odeslal mi to na mou adresu s cislem smerovacim 517 21.Slozenka musela byt na poste a z neznamych duvodu jsem o tom nebyl informovan,ve schrance jsem nic nenasel.


Požadované řešení

Zadam o domluvu pani dorucovatelce ktera dorucuje v Ostasovicich aby delala poradne svoji praci.Pokud se ji tato prace nelibi tak at dela nejakou jinou.Dekuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2019 08:44, před 5 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.