Počet nahlášených stížností: | 203 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
9.11.2019 jsem objednal a zaplatil za zboží. Bylo mi sděleno, že nejpozději 15.11.2019 bude doručeno. Dnes 22.11.2019 zboží stále nedorazilo. Na emaily nikdo nereaguje a telefony nikdo nezvedá.
Dámský župan Dkaren Diana Krátký kor/M PZ-ZU00273/kor/M, Push-Up Podprsenka Jasmine 1120/94 Inet Push-Up PIN/75A DP-PO03264/PIN/75A 206, Push-Up Podprsenka Jasmine 1007/1 Seal Push-Up BLA/75A DP-PO03041/BLA/75A 228, Podprsenka Gorteks Piper/B1 Push-Up BLA/75A DP-PO03579/BLA/75A 238, Push-Up Podprsenka Kinga PU-440 Amarelo I Push-Up BEIBLA/75A DP-PO03078/BEIBLA/75A 293, Podprsenka Gorteks Yvette/B1 Push-Up WHI/75A DP-PO02025/WHI/75A 298, Podprsenka Ava 1638 Vicky Push-Up WHI/75A DP-PO03646/WHI/75A 295, Kalhotky Julimex Lingerie Pearl Kalhotky Julimex Lingerie Pearl DARPIN/M DP-KA02796/DARPIN/M 118, Kalhotky Gabidar 64 Kalhotky Gabidar 64 WHI/M DP-KA00716/WHI/M, Klasické kalhotky Julimex Hipster Panty WHI/M DP-KA02370/WHI/M 83,Klasické kalhotky Julimex Hipster Panty BLA/M DP-KA02370/BLA/M 83, Jadani Maxi Klasické kalhotky Jasmine 2507/45 Jadani Maxi WHI/M DP-KA02384/WHI/M 107, Kalhotky Julimex Cotton Hi-cut Modré BLU/M DP-KA02937/BLU/M 72
Požaduji dodání objednávky do konce měsíce nebo vrácení peněz na můj účet.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže prodávající zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.