Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den , dnes mi přišel email ohledne dlužné částky. kterou vám dlužím za nějaky VIP balíček. Ta částka činní neuvěřitelných 2 530Kč. A za co? že vaše stránky ani nevyužívám? Na vašich stránkách jsem od začátku založení byla cca 3krát ,tím že mě to nikterak neoslovilo z této seznamky jsem odešla a i díky pracovnímu vytížení jsem na celou vaši seznamku zapoměla...Když jsem na vašich stránkách byla naposledy snažila jsem se svuj učet smazat avšak žádnou kolonku pro smazání účtu jsem nikde nenašla.Také jsem nikde nečetla zmínku ve vašich VOP, že se automaticky z účtu strhávají peníze za automatické prodloužení VIP.Určitě bych s tím ani nesouhlasila, jelikož za takovou částku, které stojí vaše VIP, jím celý měsíc.Je jasné že jsem je někde přehlédla a absolutně mi není jasné kde.Myslím si, že jste mě měli informovat nebo se zeptat, že mi končí VIP, zda chci pokračovat, za takovou
cenu. Kdybych o tom věděla, věřte, že bych si u Vás účet nezakládala.Proto vas prosim o vymazání mého profilu a veškerých fotek.Nic jsem si neobjednala, tak za to ani nemíním platit směšnou částku, o které jsem já a stovky dalších uživatelů neměla ani páru.Jsem ochotna přistoupit na to, že si vypočítáte nějaký průměr, který jsem ochotna Vám zaplatit, abych měla klid, protože se domnívám, že částku 2530,- nemůžete myslet vážně, že jí po někom chcete, když to prostě nevyužívá.A pokud máte špatně sestavené informace pro laiky, tak se nemůžete divit, že lidi Vám nechtějí dát ani korunu, chtějí se soudit.
Děkuji za jakoukoli radu-pomoc
Chci zrušit profil u této společnosti
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl. V takovém případě by ani nemusela nic společnosti platit.
V případě soudního sporu by společnost musela prokázat, že existuje právní důvod, na základě kterého má právo údajný dluh vymáhat. Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci). Vymáhat dluh prostřednictvím exekutora je možné pouze v případě, pokud k tomu existuje exekuční titul, např. bylo-li o dluhu rozhodnuto v soudním řízení a rozhodnutí soudu nabylo právní moci a stalo vykonatelným. Dodáváme, že jsme se ještě u žádného případu nesetkali s tím, že by společnost přistoupila k vymáhání čehokoliv soudní cestou, na základě čehož by až mohlo být přistoupeno k exekuci.
Spotřebitelce doporučujeme, aby si po dobu alespoň tří let (pokud v uvedené době nedojde k podání žaloby, může spotřebitelka poté uplatnit námitku promlčení) uchovala všechny dokumenty, které prokazují, že společnost žádá zaplacení údajného dluhu neoprávněně (např. e-mailovou korespondenci se společností, z níž bude patrné, že se spotřebitelka pokoušela smlouva zrušit).
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.