Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nakupoval jsem zde poprvé obj. č. 8810062018. Nakup šel normálně uskutečnit a zaplatit. Bohužel po dodání balíku poštou jsem byl velice zklamán ze všech ohledech. Jeden výrobek ipod nano 6th flex jack byl úplně nepoužitelný/ poškozený/ použitý místo nový. Další baterie do ipodu nano 4th byla jiná než uvedená a podvybitá 230mAh. Další dvě baterie ipod nano 5th byly správně ale starší než jsem očekával, ale ušli by. Bohužel mají v podmínkách, lze vrátit pouze celé jinak se naúčtuje poštovné z eshopu k zákazníkovi. Reklamaci podivně vrátily na dva opravné doklady. Poštovné do eshopu jsem musel uhradit sám - zatím jsme se nijak přes mail dále nedostali. čekám na odpověď. Dle mého pokud je eshop trochu slušný, odeslal špatné zboží, peníze za poštu zpět by měl hradit applemix.
Dne 20.11.2019 v 16:46 hodin jsem odeslal zprávu na s žádostí uhrazení poštovného s přílohou poštovního dokladu s vyčíslenou částkou 52 Kč
1 kus kód 107146 - Flex pro Apple iPod nano 6.gen. - audio jack, mikrospínač POWER, ovládání hlasitosti VOLUME - bílý - kvalita A+, nefungoval. 1 kus kód 101602 - Baterie pro Apple iPod nano 4.gen. jiná baterie s 230mAh, 2 kusy kód 101603 - Baterie pro Apple iPod nano 5.gen.
Přeji si uhradit od společnosti applemix - CHOZE, s.r.o. 52 Kč, které jsem uhradil za poštovné, protože většinu zboží mi pospali špatné.
|
Tweet |
Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku. Zákon však nestanoví, co se považuje za účelně vynaložené náklady. Účelně vynaložené náklady je nutné chápat jako ty nejmenší nutné s přihlédnutím k vzdálenosti pobočky, objemnosti zboží a možnosti náklady snížit. Výši nákladů je třeba prokázat.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.