Společnost


PALÁC ENGEL ŠAFRANKA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3722Ignorovaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 20 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.07.2014, před 11 lety

Matěj Vlk

Znění stížnosti

Dobrý den, rád bych podal stížnost na společnost PALÁC ENGEL ŠAFRANKA s.r.o (ENGEL GROUP), která se snaží svou nečinností vyhnout svým povinnostem. U nového bytu zakoupeného od této společnosti 1.8. 2012 se zárukou na dva roky, došlo v průběhu roku 2013 k uvolnění dlažby. Na tuto skutečnost jsem upozornil doporučenými dopisy postupně 30.10. 2013 a 29.1. 2014. Následně proběhla v reakci na druhý dopis sporadická emailová a telefonická komunikace popisující, jak je vše složité. Nyní už nekomunikují vůbec. Pro dokreslení přikládám odkaz na pořad Černé Ovce, který popisuje chování společnosti v jiných případech (http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1097429889-cerne-ovce/208452801080212/titulky/). Následuje znění druhého reklamačního dopisu:

Druhá výzva k zajištění záruční opravy
Vážený zástupce firmy PALÁC ENGEL ŠAFRANKA s.r.o,
připomínám reklamaci ze dne 30. 10. 2013 a opakovaně Vás vyzývám k opravě dlažby balkónu s označením 4.4.08 u bytu 4.4 v budově na adrese Wiesenthalova XXXX, 155 00 Praha. Při převzetí stavby byla dlažba kontrolována odborníkem v oboru stavebnictví a dlaždice odlepeny nebyly. Po čtrnácti měsících užívání se drolí spárování dlažby a dlaždice se odlepují. Opakovaně Vás proto žádám o zajištění záruční opravy ve smyslu kupní smlouvy a o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu a následně potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání.
Vzhledem k tomu, že uplynula zákonná lhůta třiceti dnů k vyřízení reklamace, bude příště k závadě přistupováno jako k závadě neodstranitelné.
Děkuji
V Praze dne 29. 1. 2014


Požadované řešení

Prosím o opravu. Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2014 13:01, před 10 lety

Prodávající je odpovědný za odstranění vady, která se vyskytne na věci v záruční lhůtě. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena ve stanoveném termínu. Neodstraní-li prodávající závadu, porušuje tím svou povinnost a spotřebitel může požadovat náhradu škody, která mu tím vznikla. Je tedy možné zajistit opravu na své náklady a ty poté po společnosti vymáhat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 17:02, před 10 lety

Společnost PALÁC ENGEL ŠAFRANKA s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k ní vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.