Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 8.10. jsem si na internetovém obchodě Vevio objednala a zaplatila teplákovou soupravu, velikost M za 1090 Kč. Dle obrázku u tohoto zboží se mělo jednat o značku Nike. Zboží bylo doručeno až 14.11.2019, kdy jsem zjistila, že zboží neodpovídá tomu jak bylo vyobrazeno na webových stránkách vevio.cz a dále nesedí ani velikost-neodpovídá velikosti M,ale tak odhadem XS. Chtěla jsem ihned odstoupit od smlouvy, na vevio.cz lze pouze vyplnit reklamační protokol. Tento jsem tedy vyplnila, kdy jsem v poznámce tohoto protokolu uvedla, že zboží nereklamuji, ale chci odstoupit od smlouvy, jelikož nejsem s produktem spokojena. Zkoušela jsem je kontaktovat několikrát, mailem, messenger. Chtěla jsem zjistit kam poslat zboží zpět při odstoupení od smlouvy.Věděla jsem z diskuzí, že zboží se z adresy Biskupský dvůr 1154/1 110 00 Praha 1, vrací zpět. Na odpovědi odpovídá automat. Nicméně napsala jsem jim i že si zboží můžou vyzvednout na mé adrese, když se zboží nedá odeslat. Zjistila jsem, že: Vevio - objednávky říjen - vystupuje pod IČ. 03600599 (Beast s.r.o.)
od listopadu pod Ič. 08202206 (Aurora Ignite Devine CO)
Stále klame zákazníky, na jejich stránkách Vevio jsou padělky zboží. Dále jsem nedostala daňový doklad za zboží. Jedná se o podvodnou firmu.Pddala jsem na Vevio trestní oznámení na policii 21.11.2019
vrátit peníze!!
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci.
Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nereaguje-li společnost na dotazy spotřebitelky, lze zaslat zboží na adresu sídla společnosti, dle obchodního rejstříku a ponechat si dokumenty o odeslání zboží, kterými může spotřebitelka prokázat, že se o splnění své povinnosti pokusila.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.