Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den na email který jsem dávno poslala na info@albert.cz mi nikdo doposud neodpověděl, proto se obracím zde na Vás,
dne 19.11.2019 v 18:51:06 jsem nakoupila v obchodě albert ve Znojmě, Brněnská 2937/21, (669 03 Znojmo) za 3006,10,- kartou mastercard nákup.
Co mě zarazilo hned po příchodu domů, kdy jsem kontrolovala účtenku, bylo to, že jsem nakoupila Jack Daniels Honey (35%, 0.7) jednu láhev, ale podle účtenky mám zaúčtováno o lahev více, tudíž 2x, takže jsem místo 399,- zaplatila 798,-.
Chyba se může stát komukoliv a kdyby to bylo do 100,- ani bych to neřešila, ale toto mě přijde jako hodně špatný vtip od Vaší zaměstnankyně.
Děkuji za co nejrychlejší odpověď a vyřešení tohoto nemalého problému.
Jack Daniels
Vás žádám, aby jste zkontrolovali kamery, kde je jasně vidět jedna lahev a ne dvě lahve, vše vyřešíme to co nejrychleji a peníze mi vrátíte zpět na účtet.
|
Tweet |
Spotřebitelka by měla v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam. Děje-li se takovéto jednání opakovaně, je v zájmu společnosti, aby proškolila své zaměstnance, aby k bezdůvodnému obohacování nedocházelo.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.