Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#37228Dvojnásobné zaúčtování položek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.11.2019, před 5 lety

Simona Venhudová

Znění stížnosti

Dobrý den na email který jsem dávno poslala na info@albert.cz mi nikdo doposud neodpověděl, proto se obracím zde na Vás,
dne 19.11.2019 v 18:51:06 jsem nakoupila v obchodě albert ve Znojmě, Brněnská 2937/21, (669 03 Znojmo) za 3006,10,- kartou mastercard nákup.

Co mě zarazilo hned po příchodu domů, kdy jsem kontrolovala účtenku, bylo to, že jsem nakoupila Jack Daniels Honey (35%, 0.7) jednu láhev, ale podle účtenky mám zaúčtováno o lahev více, tudíž 2x, takže jsem místo 399,- zaplatila 798,-.

Chyba se může stát komukoliv a kdyby to bylo do 100,- ani bych to neřešila, ale toto mě přijde jako hodně špatný vtip od Vaší zaměstnankyně.

Děkuji za co nejrychlejší odpověď a vyřešení tohoto nemalého problému.


Produkt

Jack Daniels


Požadované řešení

Vás žádám, aby jste zkontrolovali kamery, kde je jasně vidět jedna lahev a ne dvě lahve, vše vyřešíme to co nejrychleji a peníze mi vrátíte zpět na účtet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2019 14:19, před 5 lety

Spotřebitelka by měla v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam. Děje-li se takovéto jednání opakovaně, je v zájmu společnosti, aby proškolila své zaměstnance, aby k bezdůvodnému obohacování nedocházelo.

Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.