Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#37229Klamání zákazníka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.11.2019, před 5 lety

Josef Šoulej

Znění stížnosti

Alza neustále lže a to časem dodání. Hrdě tvrdí jak dodají do onoho a tohoto data, ale často se stává, že si na zboží počkáte mnohem déle než je tomu u jiných e-shopech. O konkrétním čase ani nemluvím. Ráno přijde informace, že objednané zboží bude na adrese DO 15:30. V 15:30 přijde informace, ve které se dozvíte že zboží teprve odeslali a přijde OD 15:30. Kdyby se to stalo ojediněle, proč ne. Ale během celého roku, kdy si objednávám z alza.cz celkem pravidelně, je zpoždění vlastně pravidlem. Objednávám do alzaboxu v Kralupech nad Vltavou. Několikrát se stalo, že zboží nedorazilo ani po týdnu. Prý se někde ztratilo.


Požadované řešení

Alza.cz by neměla na svých stránkách uvádět konkrétní data doručení, pokud nejsou schopni tyto informace dodržet. Je jasné, že chyba bude v dopravní společnosti, ale to je přesně to, co by si alza měla pohlídat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2019 12:06, před 5 lety

Nebylo-li zboží dodáno v ujednaném čase, jedná se o porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího. Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.12.2019 20:38, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.