Počet nahlášených stížností: | 37 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
nevím že bych si takoví krém u Vas objednavala potíže s pletí nemam a myslím že ve svích ** letech mít ještě dlouhy čas mít nebudu.Takže další balíčky NECHCI.Tento zaplatím ..děkuji Zbohem
neposílejte mi další balíčky
|
Tweet |
Z uvedeného popisu zcela jasně nevyplývá, zda se jedná o tzv. nevyžádané plnění. V případě, že by tomu tak bylo, platí následující.
Spotřebitel je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ji o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Spotřebitel by mohl rovněž písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Vážená paní Kozelková,
abychom mohli prověřit Vaši stížnost, je nezbytně nutné uvést Vaše identifikační údaje, jako například: zákaznické číslo, číslo faktury, Vaše telefonní číslo, a nebo kompletní doručovací adresu. Podle jména Marta Kozelková, bohužel nebyla v databázi zákazníků firmy Courlux International SA nalezena žádná registrace. Za těchto podmínek se nemůžeme dále nijak vyjádřit. Ani jste neuvedla, jaký výrobek přesně jste obdržela, název značky, nebo na základě čeho Vaši stížnost podáváte. Zda jste obdržela zboží, nebo upomínku ohledně nezaplacené faktury, apod.
Žádáme Vás tímto o poskytnutí výše uvedených identifikačních údajů, abychom mohli Vaši záležitost prověřit a vyřešit.
Děkujeme.
S pozdravem,
Zákaznický servis v ČR pro firmu Courlux International SA
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.