Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:711
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#37234Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.11.2019, před 5 lety

Drahoslav Luka

Znění stížnosti

Dobrý den dne 31.8.2019 jsem koupil na provozovně P8 Chabry do firmy použité vozidlo Škoda Superb II 2.0TDI rv.2014 najeto 129000km. V bazaru proběhlo vše v pořádku zkušební jízda provedena bez vad. Abych se nebál že na vozidlo je roční záruka garance km a původu. Cca za týden jsem dal auto na výměnu oleje kde se zjistilo, že celá izolace na olejové vaně a spodním krytu motoru je nasáklá znečištěným olejem. Motor a izolace se odmastila provedla se výměna filtrů a oleje. Po dalších cca 14 dnech se vozidlo poslalo na kontrolu kde se zjistil opětovný únik motorového oleje. Vozidlo se blíže prozkoumalo a zjistil se možný únik oleje přes prsa motoru oprava byla kalkulována cca 10.000,-- bez DPH. Ještě jsem zjistil že před rokem byla na vozidle provedena oprava gufera klikové hřídele tím to zřejmě nebylo a není.
Před 14dny jsem zašel na reklamace AAA do Chaber kde závada byla popsána a sepsán protokol. Po týdnu se ozval pan že reklamace se neuznává prý jsem koupil ojeté použité vozidlo, by jsem byl seznámen ze stavem vozidla před koupí a oni za závadu nemůžou , že stejně doporučují udělat rozvody a utoho ho se to přetesní. Výrobce udává rozvody ve 200.000km tak proč je dělat o 80tis.km dříve. Nabízejí kompenzaci 5000kč do 13.12.2019 Jak mám dále postupovat ?


Produkt

Škoda Superb combi II 4x4 2.0TDI automat rv.2014 3SI 8894


Požadované řešení

Požadují částku dle přiloženého vyjádření/rozpisu servisu do AAA.
10.000+DPH


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2019 15:52, před 5 lety

Pokud se vada projeví v průběhu šesti měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Společnost by měla prokázat, pokud reklamaci zamítá, že se nejedná o vadu, za kterou odpovídá. Vzhledem k síle výše uvedené zákonné domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li reklamace vyřízena řádně a včas, jde o podstatné porušení smlouvy, které zakládá právo na odstoupení od smlouvy. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Doporučujeme vyzvat autobazar k podání odůvodnění, proč reklamaci neuznal. Bude-li autobazar argumentovat, že spotřebitel před koupí o vadě věděl, musí kupující na základě smlouvy prokázat, že ve smlouvě uvedená vada zmíněna není a že prodejce neprokázal, že kupující o vadě věděl. Bude-li argumentovat tím, že vada vznikla běžným opotřebením, pak lze požadovat prokázání této skutečnosti. Pokud má autobazar takové vyjádření ze servisu, může spotřebitel toto vyjádření servisu rozporovat vyjádřením znalce. Jak k vadě došlo by v případě sporu musel prokázat soudní znalec, je vhodné uschovávat si maximum podkladů pro případné dokazování předchozího stavu vozidla. Jejich seznam je k dohledání na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel také právo na proplacení nákladů, které musel v souvislosti s uplatněním reklamace vynaložit (tedy včetně proplacení znaleckého posudku).

Pokud bude trvat autobazar na zamítnutí reklamace, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.

Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.12.2019 12:35, před 5 lety

Vážený pane Luko,
záležitost jsem prověřovala s kolegy z reklamačního oddělení. Při koupi jste obdržel předávací protokol k vozidlu, v němž jste byl se stavem vozu (konkrétně se zvýšenou spotřebou oleje) srozuměn. Vaše reklamace byla v souladu s reklamačním řádem posouzena a následně Vám byla nabídkuta kompenzace. Z naší strany již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.12.2019 13:15, před 5 lety


Drahoslav Luka

Dobrý den, v předávacím protokolu je akorát napsáno opotřebované turbo. A v tom závada není motor olej nebere. Olej vytéká mimo motor. Tak akorát nechápu k čemu je roční záruka na vůz když vlastě všechno zamítnete protože jsem byl seznámen se stavem vozu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.1.2020 13:34, před 5 lety

Dobrý den,
společnost trvá na původním výsledku reklamace. Z naší strany již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2020 11:51, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.2.2020 12:51, před 5 lety


Drahoslav Luka

Bazar stížnost neuznal. Dále není řešeno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.2.2020 13:31, před 5 lety

Dobrý den,
společnost trvá na původním výsledku reklamace. Z naší strany již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.