Společnost


ONLINE STORE SP. Z o.o.

Počet nahlášených stížností:124
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37236Nepřijímá vrácené zboží,pošta mi oznámila,že mi zboží bude vráceno

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.11.2019, před 5 lety

Věra Novotná

Znění stížnosti

Objednala jsem si 5.11.2019 magnetické vložky do bot v cene 1190 kč,po obdržení jsem si v návodu přečetla,že je nemohu používat,protože mám naslouchátko.Tak jsem je 7.11.vrátla zpět a dodnes čekám na peníze.


Produkt

Podrobnosti o produktu nemohu poskytnout,vrátila jsem je ihned hodinu po převzetí,Byly to obyčejné vložky do bot a bylo na nich zespodu 6 magnetů


Požadované řešení

Požaduji vrátit peníze,platila jsem peníze dobírkou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2019 16:10, před 5 lety

Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící v Polsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.12.2019 09:55, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.