Společnost


Tomáš Rábl

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37237Nekomunikace už 15 dnů, neodpovídá na email, telefon vypnuté

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 18 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.11.2019, před 5 lety

Ngoc Minh Mai

Znění stížnosti

Vaše servisní zakázka č: 2019000100 ze servisu NDSmobile.cz


V 15.3.2019 jsem se rozhodl objednat servis výměny rozbitého skla mojí telefon Samsung S8 černý za 3 015 Kč.
Po dvou týdnech jsem byl pak informován, že při výměnně došlo ke větší poškožení a muselo přestupovat ke výměny celou displej. Navrhoval servis, že vymění repasovanou díl s doplacením ještě 1 554 Kč, aby tolik nebude stát jako koupit úplně novou displej (cca 4500,-). Serivs trvalo až do 3.5.2019.

Mezitím jsem byl na dovolenou a po opravě je mobil posláno přes Zásilkovny a doplatil tatínek. Týden později jsem se vrátil a rozbalil jsem mobil. Na první pohled je vše v pořádku, ale poté, když je zapnu tak je černý oblast v dolním kraji displeje.

Hned jsem kontaktoval servis a prý může za to být přepravci (Zásilkovny). Dohodli jsme, že budu posílat zpět mobil ke reklamaci a bude kontakovat Zásilkovna, zároveň vymění novou displej, na náklady zaplatí Zásilkovna.

Další dva týdny trvalo, než servis dokáže mi posílat Štítek na reklamaci, abych mohl zpětně posílat mobil k nim. Nudně jsem potřeboval mobil, tak jsem okolo 30 dní je používal. Mezitím jsem snažil zavolat do servisu vícekrát, ale pořád byl tam jen hlasová schránka. Tak jsem navštívil jeho stránky, a teprv jsem zjistil, že už skončil servis.

Bylo tam: "STÁVAJÍCÍ OBJEDNÁVKY A REKLAMACE BUDOU ŘÁDNĚ DOKONČENY - nyní se na objednávkách pracuje. Případné dotazy směřujte na email: info@ndsmobile.cz"

Tak jsem mu napsal, jestli reklamace ještě platí a jestli mohu posílat mobil na servis. Odpověděl, že ano. Posílal jsem mobil 7.11.2019 přes Zásilkovny. Od té doby, přestává komunikac s servisem.

Vkaz pro NDSMobile: Poprosím o dokončení reklamaci, jak jsme spolu dohodli a kontaktovat mě co nejdřív, číslo na mě máte ve Vašem e-mailů.


Produkt

Výměna rozbitého skla/výměnna repasované displej mobil Samsung Galaxy S8 černé


Požadované řešení

Potřebuji, at' splní, co slíbil. A kontakt mě, abych mohl vyloučit možnost, že mojí mobil nenechal pro sebe a zmizel. Nechci to řešit s Policií, ale pokud mi do měsíce nebude reagovat, tak nezbyde mi nic jiného, než to učinit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.12.2019 10:31, před 5 lety

Zhotovitel díla (podnikatel) má ze zákona povinnost provést dílo s potřebnou péčí a v ujednaném čase. Pokud bylo dílo dokončeno, ale vykazuje vady (dílo neodpovídá smlouvě), musí spotřebitel tyto vady oznámit neprodleně poté, co vady zjistil nebo zjistit mohl, nejpozději však do dvou let.

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace) musí obsahovat jednak oznámení vady (její popis) a jednak požadovaný způsob vyřízení reklamace (právo). S reklamací je třeba se obrátit na zhotovitele. Písemnou formu reklamace lze jen doporučit. Zhotovitel je povinen vydat objednateli potvrzení o uplatnění reklamace, jinak mu hrozí postih ze strany dozorového orgánu, jímž je Česká obchodní inspekce.

Byla-li během provádění díla způsobena spotřebiteli škoda, je zhotovitel díla povinen tuto škodu nahradit. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to možné nebo požádá-li o to poškozený, hradí se v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit. Poškozená strana však musí prokázat výši škody a příčinnou souvislost mezi porušením povinnosti a následkem.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů pří České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2020 15:55, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.