Počet nahlášených stížností: | 342 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Společnost s-dražby kde administrátorem jsou firmy Centrum aukcí.cz s.r.o., a BANELO, a.s. které figurují ještě na jiném servery slevy-reality.cz je podle mého názoru až zavánějící průšvih. Jednak při zaslání výzvy k úhradě faktury vám zašlu nátlakové řízení že mají digitální stopu a tak dále, při tom vám pošlu obrázek kde je ukázána ta REGISTRACE a ty smlouvy podmínky a podobně, ale nikde není jasně stanoveno že odkliknutím REGISTRACE budete platit 5000, kc a ani žádná informace o placení která musí být jasná a nesmí byt ukrita ve smluvních podmínkách. Podle EU zákonů to tam musí být jinak nárok na poplatek je neoprávněný. Světe div se že stránka prošla už nějakým updatem a nyní když se na to podíváte tak nad tlačítkem REGISTROVAT je již upravená věta: Odeslánim registrace souhlasíte s ceníkem a aukčními podmínky-zde pro jednotlivé typy aukcí a služeb pro exekuční dražby. Stal se asi zázrak. Smlouva o které píší vám nikde na mail nebyla poslána a měla by obsahovat informace obou stran, s kým mate smlouvu a co je její rozsah a aké su podmínky odstoupení a reklamace a má být podepsána jednatelem dané společnosti. Opírají se o neaky paragraf při tom, si nastudují jen to co vyhovuje jim. Svět div se pokud byste pátrali jako já tak se dozvíte par zaujmavosti. Podařilo se mi najít vyjádření ADR na stránce COI.cz přímo tykajici se s-dražby a div se že s-dražby to podle toho jak to tam je uvedeno ani nereagovali na výzvu. ADR odděleních uvedlo jako závěr že poplatek je podle zákona neoprávněný. A pátráním dále po EU serverech a zákonech a paragrafech jsem našel další a další věci které uvádějí že takto řešená jakože smlouva je neplatná. Kde maji ověření věku dané jednající osoby ??? Kde maji co i jen zmínku o tom že potřebují minimálně neakt kopii dokladu ?? Upozorňuji že na solidních dražební stránkách to k dražbě vyžadují kvůli správnosti a pravdivosti smluvních stran. Už jen tím jako měli v té době nastavenou stránku s-dražby před tím nynějším updatem jednali sporně ze zákonem EU, v jiných zemích EU už by se věci hýbaly úplně jinak. Pokud s-dražby nedají všechno do správnosti tak jak to má být tak je dobře odporučení se asi spojit a hromadně podat podnět k soudu pokud budou nadále posílat výzvy k zaplacení neoprávněných poplatku.
Odeslat zpětnou vazbu
Historie
Uloženo
Komunita
Neoprávněný poplatek podle zákona.
Zastavení zasílání výzev o zaplacení faktury 5000, - kc.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně. Podnikatel má povinnost spotřebitele seznámit se službou a jejími hlavními vlastnostmi. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Spáchá-li společnost přestupek dle § 24 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, může Česká obchodní inspekce udělit sankci až do výše 5 000 000 Kč. Podání podnětu k šetření je možné zde: https://www.coi.cz/podatelna/
Spotřebitel by mohl namítat neplatnost přihlášky, neboť byl druhou stranou uveden v omyl o rozhodující okolnosti.
Co se týče poplatku spojeného s registrací účtu, není na něj upozorňováno v registračním formuláři ani jinak. Informace o ceně je podstatnou náležitostí o které musí být spotřebitel jasně informován v průběhu všech fází registračního procesu, resp. sdělování údajů společnosti, aby po něm mohla následně společnost tuto částku žádat. Sdělení o ceně skryté v ceníku či podmínkách se tak nejeví jako dostatečné informování spotřebitele.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Pokud se spotřebitel domnívá, že by popsaným jednáním mohlo dojít ke spáchání trestného činu (nebo jeho pokusu), je možné obrátit se na Policii ČR.
Dobrý den, k Vaší stížnosti uvádíme následující: informace o poplatku je zveřejněna již na počátku v realitní inzerci, informace o tom, že pracujeme pouze pro naše klienty na základě našich aukčních podmínek máte také OPAKOVANĚ uvedenou v emailu, před samotnou registrací máte možnost se seznámit se smluvní dokumentací a to jak se Sdělením před uzavřením smlouvy, tak samotnou kořenovou Smlouvou a kompletním ceníkem, seznámení s těmito podklady a ceníkem potvrzujete při samotné registraci, tudíž pokud někdo tvrdí, že s něčím souhlasí, tak je zde předpoklad, že si to také přečte, to je více než logické, dále ceník služeb máte na hlavním menu na našich stránkách, mimo vše výše uvedené je kompletní ceník uveřejněn na první pozici před smluvními dokumenty, opravdu se nezlobte, již nevíme jak více klientům zpřístupnit informaci o ceně našich služeb. Jelikož poskytujeme více služeb a některé jsou zdarma, není možné před tlačítkem registrovat se, vypisovat všechny naše služby a ceny, poté by vznikla situace, že by zase jiní klienti mohli namítat, že neviděli zcela jasně a transparentně větu: "Odesláním registrace souhlasíte s ceníkem a aukčními podmínkami-zde pro jednotlivé typy aukcí a služeb pro exekuční dražby. " Jen pro dokreslení celé věci uvádíme jak mají informaci o ceně služby "zpracované" státní organizace, popř. jiné "polostátní" subjekty. Například u České pošty, s.p. se klient dostane k ceníku až po sedmém „prokliku“ a to ho ještě u některých služeb Česká pošta, s.p. nutí ke zřízení klientské karty aniž by věděl, „kolik ho co bude stát“. České dráhy, a.s. – zde se před nákupem jízdenky opět objeví fakt, že se musí klient registrovat a není seznámen s jednotlivou cenou jízdného. Tato neinformovanost spotřebitelů před samotnou registrací do „jednotlivých online systému“ těchto subjektů je velmi žalostná, např. již zmíněná Česká pošta, s.p. (https://www.postaonline.cz/rap/registrace-uzivatelskeho-uctu-rozcestnik) – ceník nelze najít před registrací, České dráhy, a.s. (https://www.cd.cz/profil-uzivatele/registrace/) – cena jízdného nelze najít před registrací, Ministerstvo spravedlnosti ČR při účtování poplatku za změnu návrhu v obchodním rejstříku, které se podává pouze online (https://or.justice.cz/ias/ui/podani) – poplatek za změnu v OR nelze najít před podáním online, Český úřad zeměměřický a katastrální má ceník pouze v menu, ale při registraci není možné ho najít (https://www.cuzk.cz/Aplikace-DP-do-KN/Aplikace-DP-do-KN/Zrizeni-uctu-dalkoveho-pristupu.aspx) , Centrální evidence exekucí spravovaná Exekutorskou komorou ČR ceník pouze v menu, ale nikoliv u registrace (https://www.ceecr.cz/registrace). Zde bychom mohli pokračovat v desítkách a stovkách podobných případů, prostě maximálně mají subjekty uveden ceník v menu, ale nikde jsme nezjistili, že by informace o cenách byla zobrazena přímo v cestě registrace nebo snad přímo u registračního tlačítka, tento názor dTestu nám přijde zcela účelový. Aktuálně oslovíme všechny výše zmíněné instituce a všechny ostatní, které dále dohledáme, popř. jejich zřizovatele (které mají co do činění se státní správou) a budeme požadovat, aby tedy byla zjednána náprava, pravidla musí platit pro všechny stejně.
Dobrý den. Jak píšete zase jen to co vám vyhovuje. Psal jsem že vaše stránka prošla updatem a tu větičku jste si už tam upravili. No vůbec nechápete že u ostatních státních institucí jak píšete, česka pošta a tak dále, při zaregestrovaní a vytvoření učtu neplatíte nic a nic se vám neúčtuje. Naříklad osobně mám u české pošty zákaznickou kartu jsem tam registrovaný a nic jsem nikdy neplatit a nikdo ani žádné peníze nevymáhá. Ceník tam je pokud mate zajem o neaké služby tak na ten se už podíváte a pak si vyberete konkrétní službu, a podotýkám pokud chcete něco od těchto institucí tak platbu požadují do předu k dané službě a až na základě toho vám poskytnou dané služby nebo produkt který si objednáte, ale vy na vaší stránce cíleně mate zpoplatnění už jen registraci a to ani člověk nemusí nic od vás chtít jen se registrovat. Nemusím vůbec psát o tom že pokud chcete peníze vymáhat od lidí tak budete nemile překvapen, když se obrátí na sudy a stačí že se spojí, protože zákony všech zemí su řízeně EU zákonem a takový případ jako jste vy a váš druh podnikání je uveden jako podvod . Stačí jenom rozhodnutí soudu v německu a odvolání se na tento případ kde soud vynesl vůči podnikatelovy rozsudek jako trestný čin podvodu. Přesně totéž jednání ake mate vy. Mohu se klidně zeptat proč vaše předcházející společnosti kde jste působil jsou v likvidaci ??? Proč lžete zákazníka a proč když si někdo napíše o informace typu že chce prohlídku nemovostosti nebo bližší informace jste to nesplnili hned, ale posíláte odkaz na registraci která je zpoplatněna, ale vůbec to tam neuvádíte že je to za poplatek 5000 ,. kc viditelně hned ??? Už zde porušujete zakladni pravidlo slušného chování také podle zákona se to považuje za podvodné jednání. Každý kdo vám napsal dotaz přes inzerci nedostal službu kterou si vyžádal a tím padem nemate už jen z tohoto pohledu narok na neaky poplatek, protože nikdo z vašich spotřebitelů si neobjednal vyslovené váš odhad nemovitosti a nabídli jste mu nesprávnou službu. Mimochodem nikde jste neinformoval spotřebitele o možnosti odstoupení od smlouvy do 14 dnů, což podle zákona byste měli spotřebitele hned seznámit pokud tak neučiníte a spotřebitel se k těmto informacím dostane sám někde na vašých stránkách se tato doba prodlužuje až na jeden rok kdy má spotrebitel právo odstoupit od vaší smlouvy.Obhajujete se nyní že v inzerci udáváte že registarcia na s-dražby je zpoplatněna ale to se děje jen teď ani ne poslední měsíc a to hlavně až poté co se objevilo vyjádření ADR oddělení COI.cz dokumen o vyjádření je veřejný aby se k němu lidé dostali a dávali si na vás pozor. Je tam dokonce i vaše stanovisko o přehodnocení této věci a je zřejmě že neúspěšné asi proč ??? Vy jako podnikatel chcete tvrdit že COI.cz a ADR oddělení která je státním kontrolním orgánem na dohled pro porušování zákonů nemá pravdu. Jste snad něco víc než COI, myslím že ne, jste jen podnikatel který si formuluje zákon podle sebe. Nejednáte správně podle zákona a nárok na poplatek nemáte, citujete zákony které vyhovují vám. Kde jsou ostatní zákony a odstavce o klamavém jednání a podvodním jednání to už raději ne ??? Mimochodem pokud neprojde nová novelizace zákona zde v českou a v ostatních zemích EU tak mail se nemůže považovat jako 100% ověření dané jednající osoby a stále se soud bude přiklánět k pravosti smlouvy která je podepsána přímo a až taká poslána mailem, poštov doporučeně, nebo doručena osobně k vám. Ještě nakonec vaše inzerce na různých stránkách su inzerované ake Prodej, ne jako dražba už tady porušujete zákon o klamavém jednání že udáváte špatně inforamce a tím padem lžete. Doporučuji všem takto podvedeným spotřebitelem vůči tomuto podnikatelovy ať klidně napíšou svůj příběh na cerna.ovce@ceskatelevize.czO
Odeslat zpětnou vazbu
Historie
Uloženo
Komunita
Dobrý den, opravdu máme na věc absolutně rozdílné názory. Ano, máte pravdu, že tak jak probíhají u nás kontroly ČOI, tak se stále naše stránky přizpůsobují našim klientům, ale v tom nevidíme nic špatného, spíše naopak, dále naše služby zlepšujeme, to by spíše mělo být k našemu prospěchu, nemyslíte? ČOI již u nás byla 3x, tudíž se dá říci, že jsme pod stálou kontrolou, což Vám asi uniká a tudíž jak správně píšete jsme pod kontrolou státního dohledového orgánu, máte pravdu, tak proč se zde uvádíte nepravdu, že podnikáme podvodně, co Vás k tomuto názoru nutí, zloba že jste si nepřečetl naše podmínky a nechcete nám zaplatit 4.132,-Kč + DPH ?. Ohledně ADR, tak se samozřejmě jedná o nezávazné stanovisko, které nezavazuje ani jednu ze stran a pokud máte k dispozici i naše vyjádření, tak by jste nám měl dát za pravdu. O tom, jaký názor je právně v pořádku rozhoduje pouze místně příslušný soud, tak si počkáme na jeho rozhodnutí. Všechny zákonem požadované údaje jsou pro klienty zveřejněny předem, tak jak požaduje příslušný zákon. Možnost odstoupit od smlouvy je vždy. Ohledně našich poznatků Česká pošta s.p. , České dráhy, a.s., tak nemáte pravdu, neřešíme cenu registrace, ale cenu služby, to je velký rozdíl. Ohledně uzavření smlouvy též nemáte pravdu, máme v ruce pravomocný rozsudek soudu, který uvádí, že úplně stejná forma uzavření smlouvy, jako je v případě poplatku je platná a je 100% v pořádku, v tomto soudním sporu vystupuje přímo naše společnost, která tento soudní spor vyhrála, ve všech bodech žaloby. Pro Váš další postup při projevech ve Vaší komunikaci, uvítáme, pokud Vaše další kroky velmi pečlivě zvážíte a budou právně v pořádku, zejména s odkazem na aktuální judikaturu Ústavního soudu ze dne 5. 9. 2017, pod. zn. III. ÚS 1017/15, který konkrétně řeší odpovědnost oznamovatele za újmu způsobenou nařčené osobě. Důvod proč není poplatek zveřejněn přímo u registračního tlačítka, tak jak požadujete je uveden v naší předešlé reakci, protože by mohlo právě dojít k netransparentnímu zavádějícímu uvedení spotřebitele v omyl v návaznosti na naše další služby a odměny, popř. služby zdarma. Opravdu nechápeme Vaše rozhořčení a styl komunikace, nezlobte se, zejména pokud jste četl naše vyjádření k ADR, tak se domníváme, že by jste mohl celou situaci vyhodnotit dle faktů a opravdových skutečností.
Neplatnost ujednání o ceně v obchodních podmínkách lze opřít i o judikaturu Ústavního soudu, který ve svém nálezu ze dne 11. 11. 2013, sp. zn. I. ÚS 3512/11Z, uvedl: „Obchodní podmínky ve spotřebitelských smlouvách mají sloužit hlavně k tomu, aby nebylo nezbytné do každé smlouvy přepisovat ujednání technického a vysvětlujícího charakteru. Naopak nesmí sloužit k tomu, aby do nich v nepřehledné, složitě formulované a malým písmem psané formě dodavatel skryl ujednání, která jsou pro spotřebitele nevýhodná a o kterých předpokládá, že pozornosti spotřebitele nejspíše uniknou (například rozhodčí doložka nebo ujednání o smluvní pokutě). Pokud tak i přesto dodavatel učiní, nepočíná si v právním vztahu poctivě, a takovému jednání nelze přiznat právní ochranu. (…) Z uvedeného plyne, že v rámci spotřebitelských smluv ujednání zakládající smluvní pokutu (podobně jako rozhodčí doložka) zásadně nemohou být součástí tzv. všeobecných obchodních podmínek, nýbrž toliko spotřebitelské smlouvy samotné.“
Já nejdenam rozhořčené tyto zprávy píši zcela v klidu. Ano můžu vám říct že se snažíte žeby vaše stránka s-dražby byl OK ale neměli jste ji před tím a měli jste to formulované špatně, nepřehlédne a měli byste si uvědomit že poplatky se nudavajú do podmínek ale do ceníku a maji být viditelné a to je nařízeno EU zakonem. Ano řeknu vám pokud bych se zaregistroval a šel bych se zúčastnit dražby domu zaplatil bych vám těch 5000, - kc jako vstup do dražby a jistinu těch 10% -20% žeby jsem mohl dražit ale nikdo vám nebude platit jen zato že se zaregistroval na váš portál a týto poplatky mate chtít předem. Podívejte se na všechny kolem pokud by se nyní někdo z nich šel registrovat tak se nezaregistruje nebo se zaregistruje jedině pokud budou ochoten vám zaplatit 5000 ,. kc poplatek. Stránku před updatem jste měli špatně a tím vám vznikl problem že se nyní mnoho lidí začíná rozhořčovat a myslim že se těch lidi se najde víc. Je hezké pokud se snažíte dát věci do pořádku ale dejte i do pořádku to že posíláte faktury které vznikly z vaší nedbalosti a mohli by ste od faktur do určitého data kým ste to nemali v pořadku upustiť. Já věřím že COI k vám chodit na kontrolu a ano výsledkem toho je určitě i uprava a update vašich stránek žeby to bylo přehledné a člověk věděl do čeho jde. Ale nemněli ste to tak.
Dobrý den, tak tato Vaše komunikace je již rozumná a jsme za ni rádi, protože Vaše prvotní "útočení" jsme považovali za vynucení našeho jednání pod Vaší pohrůžkou. K Vašim námitkám, výše uvedená judikatura, kterou uvádíte řeší pouze Obchodní podmínky a cenu pokuty, popř. vznik rozhodčí doložky, vše skryté v Obchodních podmínkách, tudíž absolutně nedopadá na formu poplatku v rámci online objednávky, bohužel žádná judikatura, která by řešila konkrétně tento případ neexistuje, tudíž vycházíme z judikatury, kterou máme k dispozici a která řeší 100% stejný průběh uzavření smlouvy, jako v případě poplatku a tato pravomocná judikatura nám dává 100% za pravdu. Ceník máme uvedený na několika místech v rámci webu a pokud klient rozklikne naše podmínky tak tam je ceník na prvním místě a stejně tak na jiných dostupných místech na webu. Žádné naše faktury nevznikly z naší nedbalosti, tak jak uvádíte, vše vycházelo z pravomocné judikatury, která nám 100% dala za pravdu při soudním jednání, kde bylo konstatováno, že je plně dostačující, když cena služby je uveřejněna v před smluvní dokumentaci a v kořenové smlouvě, tak to máme přesně u nás i v rámci poplatku, tudíž i před úpravami webu jsme již byli v obdobném soudním sporu 100% úspěšní. Všechny úpravy děláme ne proto, že musíme, ale proto, že chceme vyjít vstříc požadavkům klientů, ale dělat jsme je opravdu nemuseli, judikaturu máme k dispozici a jedině rozhodnutí soudu je směrodatné. Pokud Vás můžeme upozornit, zkontrolujte si naši vzájemnou komunikaci, zda někde veřejně neoznačujete naše jednání za podvodné, jelikož proti těmto nepravdivým tvrzením postupujeme velmi striktně v duchu judikatury, na kterou jsme Vás v předchozí komunikaci upozornili. Ale jsme rádi, i za tuto komunikaci, která může vést k dalšímu zlepšení našich služeb. Máte pravdu, že stěžovatelů je určité množství, ale vzhledem k celkovému počtu našich klientů je to velmi zanedbatelné minimum, což jsme také schopni velmi jednoduše prokázat, stejně tak jako výše zmíněnou pravomocnou judikaturu, která hovoří v podobné věci 100% v náš prospěch.
Já se snažím to řešit co nejlépe ale uvědomte si, a to mi da každy za pravdu že na inzerci nabízíte prodej nemovitosti a po zaslání dotazu každy je přesměrován na vaši registraci na stránce s-dražby takže už v inzerci nepodáváte pravdivou informaci že jde o dražbu a že jste jen zprostretkovateľ je to tak ??? Takže tady se děje první zavádění zákazníka. Opravte mě pokud se mýlím ale každy dotčený člověk co na vás píše nějakou stížnost dostal do mailu všechno stejně. Váš postup z toho vyplívá v praxi jste nepodal dané osobě která psala dotaz řádně informace které si zažádala, příklad: kdy se můžeme na nemovitost přijít podívat a podobně ale musela se registrovat. Už v prvotním mailu byste podle správného jednání měli viditelně udat že registracia na s-dražby je zpoplatněna 5000, -Kč a pokud souhlasíte tak se zaregistrujte a ostatní informace dostane potom. To je správné jednání a informování spotřebitele vámi jako prostředníka to se však ve vašem případě nestalo. Posílate neco co si od vás nikdo neobjednal to je například znalecký posudek neaký odkaz který v některých případech po rozkliknutí odkázal na větu připravujeme dané informace k nemovitosti, alo to od vás nikdo nechtěl. Takže mě opravte pokud si já od vás něco neobjednávám a vy mi to i tak pošlete tak zač chcete ten poplatek zato že jsme se jen registrovali ??? Já jsem od vás nechtěl žádný posudek tak proč mi ho vnucujete a chcete po neaký době 5000 ,. kc. Nepřijde vám to povědomě jako nedovolené obohacování se protože vy jste jen sprostretkovateľ a ne majitel nemovitosti, nejste ani přími dražitel a o zastoupení jsem vás vůbec nepožádal.
Bohužel Vás musím opravdu opravit a konkrétně nyní reagovat na Vaše mylné domněnky, které možná jsou způsobeny neznalostí, žádného klienta pod tímto Vaším jménem neevidujeme, popř. zda komunikujete pod smyšleným jménem, tudíž nevíme zda máte informace zprostředkované nebo z čeho přímo vycházíte, ale realita a skutečnost je tato:
1. v každé realitní inzerci je toto upozornění: Informace jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, bez součinnosti účastníků exekučního řízení. Zveřejněné údaje jsou čerpány z dokumentů v rámci exekučního řízení, kdy je nemovitost určena ke zpeněžení v rámci exekučního řízení, dle § 336 , § 267 o.s.ř.,dle § 69 a § 52 exekučního řádu a souvisejících ustanovení.
2. ve všech emailech upozorňujeme klienty tímto sdělením: Jedná se o inzerci exekuční dražby, kterou pořádá exekuční úřad, náš aukční portál nabízí služby pro naše klienty, kdy je jim nápomocen právě při účasti na této exekuční dražbě s možností nákupu Vámi vybrané nemovitosti. V rámci této dražby nejsme dražebníkem, ani vyhlašovatelem dražby a pracujeme pouze pro naše klienty z řad zájemců o koupi nemovitosti z exekuční dražby.
3. současně v emailech je uvedeno: Po přiřazení Vaší registrace k poptávce, kterou jste odeslali z Sreality.cz s Vámi bude zahájena obratem další komunikace o možnosti výhodného nákupu nemovitosti, nejpozději však do 48 hod (v pracovních dnech). Dále Vám bude zaslán znalecký posudek a dražební vyhláška včetně dalších užitečných informací k Vámi vybrané dražbě, následně registrační dokumenty, návody a tipy, informace o možnosti využít produkt Dražba efektivně. Vše v rámci naší služby, kterou Vám poskytneme dle aktuálních Aukčních podmínek.
4. proč není uveden poplatek u tlačítka registrovat se: Jelikož poskytujeme více služeb a některé jsou zdarma, není možné před tlačítkem registrovat se, vypisovat všechny naše služby a ceny, poté by vznikla situace, že by zase jiní klienti mohli namítat, že neviděli zcela jasně a transparentně větu: "Odesláním registrace souhlasíte s ceníkem a aukčními podmínkami-zde pro jednotlivé typy aukcí a služeb pro exekuční dražby. " Pokud by tam byl uveden jen poplatek 5.000,-Kč a už by tam nebylo uvedeno nic jiného, tak by opět bylo možné namítat, že klient při vydražení nebyl informován o odměně 5% z ceny dosažené vydražením, nebylo by pravdou, že po klientech, kteří se chtějí registrovat do online aukcí požadujeme 5.000,-Kč poplatek protože tato registrace do online aukcí je ZDARMA.
Výše máte odpovědi na Vaše mylné domněnky, nemyslíme to ve špatném, ale jen Vám názorně dokazujeme, že vše co nám vytýkáte, tak o všem je klient informován od prvopočátku. Nevíme zda jste chtěl posudek nebo jiné informace, ale prostě jakákoli naše činnost nad rámec běžné činnosti zdarma (vyhledání dražeb, kontrola efektivnosti dražeb, zadání a zaplacení inzerce, denní kontrola dražeb atd.,atd. vše zdarma) je prostě pouze pro registrované klienty, kteří před samotnou registrací prohlašují, že se seznámili s našimi podmínkami, které jsou tvořeny předsmluvní a smluvní dokumentací. Kdo se nechce registrovat, ať se neregistruje a informace si hledá sám. Nikdo si nedokáže představit kolik lidských zdrojů a energie je nutné pro denní kontrolu, výběr, inzerci, správu a komunikaci v rámci služby exekuční dražby, opravdu věřte, že si toto nikdo neumí představit. V rámci dražeb dochází denně ke změnám, odročení, vyplacení, nové termíny atd. a veškerá kontrola se provádí za pomocí lidských zdrojů, nic se neudělá samo, tak jak si hodně lidí myslí. Ale i tak děkujeme za předešlou komunikaci, ze které můžeme čerpat určité náměty pro zlepšení, byť již opravdu nevíme jakým dalším způsobem vyhovět některým klientům. Pokud jste náš klient a máte pocit, že by jste neměl platit poplatek, napište nám na email žádost se zdůvodněním, Vaší případnou žádostí se budeme zabývat a vyjádříme se Vám do 10 dnů po obdržení.
Pod tímto jménem mě nemůžete evidovat, je to můj pseudonym. Umělecké jméno pro mou tvorbu, niesom občan česke republiky a jsem nekomerční umělec žádost o prominití poplatku vám asi pošlu v nějaké době. Jen bych byl rád žeby jste si vaši stranku zpřehlednili co nejvíce, vyhněte se takovým zbitočným stížnostím a uvidíme jak to postupně dopadne zda vyhovíte i ostatním stěžovatelům nebo osobám který vám poslali žádost o odpuštění poplatku pokud vám údají důvod, ačkoliv si myslim že je to běh na dlouhou trať.
Pokud klient jedná slušně a zdůvodní svoji žádost, není problém situaci posoudit. Stížností je opravdu minimum vzhledem k registrovaným klientům, stránky se snažíme upravovat, tak jak je již uvedeno shora, ale věřte, že ne každá úprava je vhodná. Podívejte se např. jak je velký rámeček u políčka registrovat se, je to udělané přesně tak, aby všichni klienti jasně a zřetelně viděli text na tlačítkem registrovat se, proto je kolem rámečku tolik volného místa, má to svůj důvod pro přehlednost. Když jsme chtěli dát ceník pod tlačítko registrovat se, bylo nám řečeno, že je to špatné umístění, jelikož klient nebude jasně a transparentně informován právě textem nad políčkem, tudíž prostor pod tlačítkem je prázdný, opravdu to není jednoduché, tak aby se vyšlo vstříc všem klientům. Žádost si podejte raději dříve než později, neplatící a nekomunikující klienty předáváme k soudnímu řešení, poté je již řešení žádosti o odpuštění poplatku složitější řešit. Mějte se dobře a ať se Vám daří ve Vaší umělecké tvorbě a v životě.
Dobrý den.
Tak se vracím. Telefon je pro vás asi neznámý pojem. Jednak ho neberete, nebo je tam hlasová schránka. Mail už zcela vůbec. Toto je moje poslední reakce k vám. Nebudu vám psát už o storno nebo odpuštění faktury. Nemáte právo na tento poplatek. Vedete tu válku z dTestu a lidí zde přibývá. Pan ředitel COI.cz se vyjádřil jasně nemáte žádný nárok na poplatek a to o co se opíráte se jako judiktura nedá považovat vůbec. Stejného názoru jsou více lidé. Pro lepší shrnutí vaše smlouvy su napadnutelné a to z jednoduchých důvodů a bodů. Například spotřebitel není vůbec seznámen z odstoupením od smlouvy do 14 dní. Tuto dobu musíte dodržet a nesmíte ji zrušit jako uvádíte že spotřebitel nemá právo od smlouvy odtúpiť jestliže mu byly zaslány dražební vyhláška, a další dokumenty. Toto je už i podle právníků vedeny jako nepřiměřená smluvními podmínkami. To že jste si dali vytvořit smlouvy a smluvně vztahy nějakému právníkovi žeby jste to měli legálně neznamená že smlouva obsahující nepřiměřené podmínky bude platná. Takže pokud i vaše smlouva obsahuje registrační poplatek 5000, - který uvádíte ve smlouvě že je splatný do 90 dni tak ten také je nepřiměřený a neoprávaný z jednoduchého důvodu. Například podle zákona pokud je něco jako placená služba od vaší společnosti spojena z dalšími informacemi zpoplatněna mě být dana informace uvedena jako první a to hned v první vaší komunikací ale to se neděje, naopak v první komunikací mate jasně hrubě označeny ZDARMA. O to ještě ten daný mail je od vaší společnosti automaticky odeslán jakož i ostatním zájemcům. Už jen tento základny prvek je ve prospěch spotřebitele. Klamná reklama. Uvádíte tam aukční podmínky ale nikde není definováno že pod těmito aukčními podmínkami máte ukotvené smlouvy a to zase skrite. Ostatní portaly maji všude definováno jasně obchodní podmínky a smlouvné podmínky, vaše společnost ale ne a zase skritě. Nemluvě o tom že u vás jako jediném portále vše odsouhlasuje spotřebitel jedním odkliknutí a neříkejte mi že to tam mate z dobré vůle. Nechováte se fér jako subjekt. Takže jak píšete stále jen sem na dTest a nekomunikujete na zprávy které vam zaslali přímo vaši stěžovatelé na které neodpovídáte, jednoduše zase vaše neférové jednání k zákazníkům. Vedete zde informační válku z dTestu a lidmi který su v právu. Jednak jste porušili zákon a to v tom že výzva k zaplacení faktury přichází už v době kdy měla být zaslána do 15 dnů od registrace, kdy má spotřebitel nárok ještě na odstoupení od smlouvy. No u vás je pravidlo dvou měsíců, takže už i zde se nechováte fér a neplníte si závazky vůči svým zákazníkům. Nezlobte se ale už jsem se poradil z mým právníkem a ten si to prošel celé. Nikde jsem si od vás neobjednal v mailu dražební vyhlášky a další dokumenty, ty jste mi nabídli vy. Neuvedli jste u nich žádnou cenu a žádnou objednávku jsem vám nevyplnil a nikde jsem ani souhlasně nesouhlasil z účasti na nějaké dražbě a to že jste mě bez mého dovolení někde přiřadili k nějaké nabídce aniž žeby jsem vám dal já nato pravo a výslovný souhlas že ano chci tuto a tuto nabídku tak mi tento poplatek 5000, - ani nemůžete účtovat z jednoduchého principu celá vaše konverzace z vaší strany je zavádějící a nátlaková formou, musite se registrovat, tak vám pošleme vyhlášky, přiřadíme k nabídce atd. a cenu si zákazník musí dohledat sám. Jste normální tvrdit že vy zákazníka o ceně informujete ?? Kde v jaké vaší mailové komunikací k tomu došlo ta informace o poplatku 5000, - kc kde to mě být jasně viditelně. Kde tu vidíte férové jednání na dotaz z sreality.cz cituji: ,, Dobrý den. Mám zájem o bližší informace a prohlídku nemovitosti v dnech. Podepsaný ,, Jsem německý občan žijící v česku na COI.cz jsem volal stanovisko je neplatit poplatek je neoprávněný a obrátil jsem se už i u nás na naš kontrolní orgán z informacemi a stanovisko jasně trestný čin podvodu. U soudního procesu se přihlíží na případy z Evropské unie tato informace mi byla podána od právníka pokud není ještě konkrétní judiktura v dané zemi v podobné věci. V německu jasný případ odsouzení a stejný způsob podnikání jako váš. Judiktura a rozsudek který zaslala vaše společnost na dTest a COI.cz je irelevantní a COI.cz to potvrzuje jedná se zcela o odlišnou věc. Dáváte karty na to že vymůžete poplatek 5000, - kč neboť ještě u vás v ČR se takový případ nestal, ale co se pro vás stane pokud soud přihlédne na stanovisko rozsudku z německa o je to velká pravděpodobnost. Nevím jak řešíte věci vy tady v ČR ale věřte mi že nakonec se to může pro vás špatně skončit. Hodnotím vaše jednání jako negativní a uzavírám tuto Stížnost.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.