Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#37239Nedoručení již několikáté zasilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.11.2019, před 5 lety

Jan Slabihoudek

Znění stížnosti

Jakmile mi má přijít cokoli cennějšího z serveru Geek - Čína ... Není to doručeno! Je to již se železnou pravidelností a vzhledem k tomu, že mi vždy server Geek vrací zpět peníze tak mi vlastně nevzniká škoda a podávat jakékoli reklamace či stížnosti je bezpředmětné na což scela jistě spoléhá i onen doručovatel.


Produkt

Balík obyčejné psaní


Požadované řešení

Aby se někdo soustředil na doručovatele v naší lokalitě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2019 14:16, před 5 lety

Reklamovat dodání zásilky, což je ztráta nebo i chybné dodání, lze na kterékoliv poště v ČR, a to na základě předložení podacího lístku. Odesílatel nebo adresát mohou reklamovat dodání zásilky u vnitrostátních zásilek do jednoho roku od podání, u mezinárodních zásilek do 6 měsíců po podání. Reklamovat ztrátu zásilky může kdokoliv, tedy adresát i odesílatel, ale o výsledku reklamace je vždy informován odesílatel zásilky. Lhůta na vyřízení vnitrostátní reklamace je 15 dnů od přijetí, u mezinárodních zásilek až dva měsíce po přijetí reklamace. Za škodu vzniklou ztrátou, poškozením nebo úbytkem obsahu obyčejné zásilky však podnik neodpovídá (čl. 11 odst. 2 poštovních podmínek). To však neplatí, pokud byla škoda způsobena úmyslným jednáním zaměstnance podniku (§ 13 odst. 5 zákona o poštovních službách).

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.