Společnost


IZOTECH MORAVIA, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3724Neuznaná reklamace střešní krytiny-kanadský šindel BD Citadel

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 20 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.07.2014, před 11 lety

Vladímír Palla

Znění stížnosti

V roce 1997 jsem uzavřel s firmou Izotech smlouvu o dílo,na dodávku materiálů a výměnu střešní krytiny za kanadský šindel.Součásti smlouvy byly tyto záruční lhůty:
-dle záručních podmínek dodavatele na kanadský šindel BP Citadel-20 let
-5 roků na montáž krytiny z kanadského bituminového šindele
-5 roků na klempířské prvky z TiZn plechu
V letošním roce jsem podal písemnou reklamaci,neboť krytina se drolí,ulamuje a od střechy se odchlipuje, z mého pohledu se nejedná o běžné opotřebení,ale nekvalitní materiál.Ve lhůtě 30 dní mi bylo takto odpovězeno:

Vážaný pane Pallo,
na základě Vaší reklamace střešního šindele ze dne 26.5.2014 a námi provedené prohlídky střechy bychom Vám chtěli sdělit následující.
Dle záručních podmínek dodavatele kanadského šindele BD CITADEL má majitel v 18 roce po položení šindele nárok na 15% nákladů spojených s výměnou vadných šindelů za nové.Za vadné šindele jsou přitom dle těchto záručních podmínek považovány ty šindele,které způsobují zatékání do objektu
Z výše uvedeného tedy vyplývá,že Váš případ záručním podmínkám dodavatele nevyhovuje.Z tohoto důvodu nemůžeme Vaši reklamaci vyhovět.
Již po proběhnuté reklamaci jsem požádal známého o prohlédnutí střechy,abych se mohl dál rozhodnout.Upozornil mne,že před položením krytiny v roce 1997 střecha nebyla odhřebíkovaná,a nebyla zbavena staré lepenky,což má na životnost materiálu vliv(tyto práce byly ale fakturovány)


Produkt

kanadský šindel BP CITADEL,certifikát č.C1-T-029


Požadované řešení

Neznám záruční podmínky dodavatele kanadského šindele z roku 1997,ale dle mého názoru by materiál po dobu záruky mohl sice zajít na kráse,ale měl by vydržet v celku.Jestliže se však odlamuje nemíním se na reklamaci finančně podílet,střecha má po dobu záruky vydržet vcelku.Argument,že nezatéká do objektu,tudíž je střecha funkční je absurdní,řekl bych,že od firmy neprofesionální.Jestli-že se šindel odchlipuje(popřípadě je ulomený),tak neplní svou funkci,a do objektu nezatéká díky lepence,která je pod ní(možná i té kterou měli před položením šindele sundat)Navíc střecha má mít i po dobu záruky určitou estetickou hodnotu,tato je však o proti jiným stejně starým střechám hluboko pod normou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.8.2014 09:46, před 10 lety

Nabízí-li prodávající či výrobce smluvní záruku, která jde nad rámec zákona, je možné stanovit určité podmínky pro její uplatnění. Spotřebitel by měl být s těmito podmínkami seznámen, jinak se má za to, že je záruka poskytována v rozsahu stanoveném zákonem.
Prodávající by v tuto chvíli měl prokázat, že byl spotřebitel s podmínkami prodloužené záruky seznámen.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 17:05, před 10 lety

Společnost IZOTECH MORAVIA, spol. s r.o. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.