Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Tovar som vrátila v originálnom balení do 7 dní a spoločnosť mi nevrátila ani po mesiaci peniaze. Prestali komunikovať, prestali dvíhať telefón (0969850873).potom mi poslali email o likvidácii spoločnosti a akože zlavovy kód na objednávku náhradného tovaru, ktorý si ale nemôžem uplatniť, nakoľko znizili ceny tovaru tak, že sú nižšie ako hodnota zlavoveho kupónu a a teda kým je akože zľava vyššia ako cena, nie je možné objednávku dokončiť.
Zaslala som ju teda ako emsil-neraguju
Dámska žltá presivanu bunda TIC, veľkosť M, kód 1943/ZLT
Vrátenie peňazí, alebo dodanie náhradného tovaru Dámska červená prešívaná bunda Just, veľkosť M
|
Tweet |
Pokud zmiňovaný e-shop jakýmkoli způsobem míří a cílí i na slovenské spotřebitele, použije se pro zakoupené zboží režim slovenského platného práva. Následující vyjádření vychází z českého práva, nicméně právní úprava na ochranu spotřebitele je v rámci EU harmonizována.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nereaguje-li společnost na dotazy spotřebitelky, doporučujeme komunikovat s prodávajícím prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící v některém z členských států EU, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.