Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#37242Neoprávněné strhávání peněz bez jakéhokoliv odsouhlaseného závazku nebo poskytnutí služeb.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2019, před 5 lety

Petr Malý

Znění stížnosti

Dnes 23.1. 2019 jsem chtěl formou SMS zaplatit poplatek jiné společnosti, abych mohl využívat jejich služby.Už v minulém vyúčtování mě můj operátor spol. O2 kdy jsem řešil fakturaci upozornil na nějaké služby třetích stran kterým jsem nevěnoval žádnou důležitou pozornost až do doby kdy jsem zjistil že se nejedná o vědomě firmu u které služby využívám, ale že se na mě obohacuje společnost Comgate Payments,a.s.Nejsem si naprosto vědom toho,že bych u této společnosti s mým vědomím využíval jakékoliv služby a dovolil za ně účtovat poplatek 99,- měsíčně ve fakturaci za mobilní služby za nějaké hry které vůbec nehraji. Od 12.9. 2019 do 11.10. 2019 se mě poprvé objevila ve fakturaci položka 99,- kč služby třetích stran a dále to pokračuje každý měsíc až do dnešního datumu stížnosti a zablokování plateb této společnosti. Doposud jsem to s firmou neřešil a stížnost je tady psána hlavně pro upozornění na tuto firmu. Další kroky k řešení budou bud smírnou nebo právní cestou s navrácením peněz.


Produkt

Služba placená hry


Požadované řešení

Vracení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2019 23:30, před 5 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.