Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#37250Požadované opakované platby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2019, před 5 lety

Pavel Engel

Znění stížnosti

Vážení
Před nedávnem jsem v televizi zahlédl rozhovor ohledně internetových seznamek.
Chtěl bych Vás požádat o radu nebo pomoc .
Asi před rokem jsem se zaregistroval na internetové seznamce be2 ve snaze seznámení se ženou. Po registraci, která je zdarma a která v podstatě nic neukazuje, jsem se rozhodl, že vyzkouším placené členství. Reagoval jsem na měsíční nabídku, kterou jsem odklikl. Jak jsem se pak dověděl z výpisu svého bankovního účtu nebyla nabídka měsíční, ale šikovně schovaná nabídka na půl roku. Ačkoli mě to rozladilo nechal jsem tu dobu zaplacenou. Ke konci tohoto období jsem chtěl registraci zrušit, což jsem bohužel na internetu nenašel, jak toto provést. Změnil jsem tedy své údaje v registraci a smazal všechny své osobní údaje jako fotky apod. Tím jsem si myslel, že jsem věc vyřešil. Bohužel jsem se mýlil. Seznamka chtěla strhnout z mého účtu další peníze. Naštěstí mi v té době banka měnila platební kartu, takže k platbě nedošlo. Což jsem se dověděl až e zaslaného mailu. Na tento mail jsem reagoval tak, že jsem firmě naznačil, že mě podvedli.
V minulých dnech mi došly 2 dopisy od neznámé firmy a v angličtině. Anglicky neumím, ale v textu jsem objevil zmiňovanou firmu be2 a nějakou částku v eurech. Jelikož jsem nikde neuváděl svou adresu a nejsem si vědom, že bych poskytoval souhlas s předáváním svých údajů, tak mě tyto dopisy dost překvapily. Myslím si, že tato firma se chovala podvodně již při platbě za plné členství, jelikož jsem nikde nenašel princip placení.
Můžete mi poradit jak dále postupovat? A zda je možné, aby někdo získal mé korespondenční údaje? Odkud? A bez souhlasu?

Děkuji Engel


Produkt

internetová seznamka


Požadované řešení

Ukončení členství a nátlaku .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2019 06:29, před 5 lety

V případě soudního sporu by společnost musela prokázat, že existuje právní důvod, na základě kterého má právo údajný dluh vymáhat (tzn. že smlouva byla platně uzavřena - společnost spotřebitele řádně informovala o všech podmínkách - k tomu dle našeho názoru nedošlo - a že nebránila spotřebitelovi smlouvu zrušit). Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci).

Vymáhat dluh prostřednictvím exekutora je možné pouze v případě, pokud k tomu existuje exekuční titul, např. bylo-li o dluhu rozhodnuto v soudním řízení a rozhodnutí soudu nabylo právní moci a stalo vykonatelným. Dodáváme, že jsme se ještě u žádného případu nesetkali s tím, že by společnost přistoupila k vymáhání čehokoliv soudní cestou, na základě čehož by až mohlo být přistoupeno k exekuci.

Spotřebitel může společnost vyzvat, aby upustila od neoprávněného vymáhání dluhu, a dále aby odstranila všechny jeho osobní údaje ze svých databází (jelikož společnost nemá za spotřebitelem žádnou pohledávku, nemá ani důvod tyto údaje bez souhlasu spotřebitele zpracovávat).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2019 22:10, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2020 09:38, před 5 lety

Společnost nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.