Počet nahlášených stížností: | 27 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dostal jsem se dnes do velice nepříjemné situace vinou neprofesionálního jednání společnosti Apple. 13.11 jsem si objednal MacBook v hodnotě 86 190 korun, 16.11.2019 byla transakce provedena a částka na mém účtu předběžně uzamknuta, 20.11.2019 pak byla tato částka ale stržena znovu s tím, že na účtu stále setrvává Vámi uzamčená částka ve výši 86 190 korun. Na svém účtu jsem se tak dostal do mínusu a jelikož nemám k dispozici ani žádnou hotovost a výběr z bankomatu není možný, tak jsem momentálně bez peněz, celý víkend.
16palcový MacBook Pro – stříbrný
Prosím neprodleně o řešení situace (odblokování částky) a umožnění přístupu k mým penězům. Rovněž si za takovéto jednání dovoluji požadovat odškodnění, které věřím, že mi Vámi samotnými bude nabídnuto, v opačném případě nebudu váhat s žalobou Vaší společnosti neboť takovéto jednání je už opravdu přes čáru.
|
Tweet |
Získala-li společnost majetkový prospěch bez právního důvodu (podruhé stržená platba), bezdůvodně se obohatila. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost vrátit ochuzenému vše, co od ochuzeného získal ihned poté, co byl k tomu vyzván. Neučiní-li tak, ocitá se v prodlení a ochuzený má navíc možnost žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.