Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
velice ráda bych vedení firmy informovala o situaci, která se mi přihodila během dnešního podvečera. Navštívila jsem prodejnu CCC v Praze v obchodním centru Černý Most. Boty, o které jsem měla zájem, byly v krabici s cenou 899,-Kc a měli je pouze ve velikosti 39,jako největší možné. Paní prodavačka mne odkázala na prodejnu v Praze Čestlice, že tam jeden pár ve velikosti 40 mají. Rovnou jsem do prodejny zajela a poprosila Vaše zaměstnance o konkrétní pár v požadované velikosti. Madam se velmi neochotně přesunula k regálu a sdělila, že tyto boty zde ve velikosti nejsou a rozhodně je nebude hledat. Poprosila jsem ji znovu, že jsem byla odkazana přímo na tuto prodejnu, že tu boty podle počítačového systému jsou. Bylo mi znovu velmi důrazně sděleno, že paní prodavačka určitě boty hledat nehodlá a to že nejsou, není její, nýbrž můj, problém.
Zkusila jsem si tedy znovu boty velikosti 39 a rozhodla se k nákupu. U pokladny mi opět velmi lámanou češtinou bylo sděleno, že to není jejich problém a že cena bot je 1599,-Kc. Na informaci o tom, že v druhé pobočce jsou boty za 899,-Kc bylo ze strany zaměstnanců pouze pokrčeno rameny a byla jsem odkazána na formulář stížností.
Jednání Vasich zaměstnanců mne velmi znepokojilo,viz popsána situace výše. Mám si to vysvětlit tak, že zaměstnanci mají nepořádek ve zboží? Či nejsou zaměstnanci řádně proškolení k užívání počítačového systému a nerozumí mu?
Byla bych velmi ráda, za vyřešení problému.
Děkuji
Lenka Krchová
Boty 7125-4/05
Nemám návrh konkrétního řešení. Požaduji vysvětlení situace a návrh možného řešení, aby byla minimalizována možnost opakování celé situace. Za předpokladu, že k prošetření nedojde, nechci u Vás ve firmě příště už nakupovat.
|
Tweet |
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitelku o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitelky dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Spotřebitelka, která je přesvědčena, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.