Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pojištovna nechce vyplatit plnění po havárce.Je to třičtvrtě roku a stále platím havarijní pojištění a nemohu jezdit.Nemám peníze od pojištovny na opravu.
u pojištovny mám havarijní pojistku i povinné ručení
vyplacení pojistné události.
|
Tweet |
V případech, kdy má být pojišťovnou plněno z pojistné smlouvy je zásadní, zda byly splněny podmínky uvedené ve smlouvě, případně obchodních podmínkách. V případě, že všechny skutečnosti, které podmiňují výplatu pojistky splněny byly, má pojištění právo na výplacení pojistky v dané lhůtě. Pokud se tak nestalo, je společnost v prodlení. K důkladnějšímu posouzení může spotřebitel doplnit okolnosti škodné události.
moc děkuji,všechny podklady a vyjádření pojištovna dostala.policie čr.zdokumentovala též vše fotodokumentace byla též přiložena ale nebylo to nic platné.Jsem moc napnutý co Vám napíší.Ještě jednou moc děkuji za zájem.Petr Mach
Doporučujeme spotřebiteli, aby si řádně pročetl pojistnou smlouvu a obchodní podmínky, ze kterých zjistí, jaké podmínky a lhůty jsou stanoveny pro výplatu plnění. Poté by bylo vhodné sespsat, že všechny podmínky (výčtem) byly splněny a vyzvat pojišťovnu k plnění.
Zákon obecně stanoví, že pojistitel je povinen po oznámení události, se kterou je spojen požadavek na plnění z pojištění, bez zbytečného odkladu zahájit šetření nutné ke zjištění rozsahu jeho povinnosti plnit. Pojistné plnění je splatné do 15 dnů po skončení šetření. Šetření je skončeno, jakmile pojistitel sdělí jeho výsledky oprávněné osobě. Pojistitel je povinen ukončit šetření do 3 měsíců po tom, co mu byla pojistná událost oznámena. Nemůže-li ukončit šetření ve této lhůtě, je pojistitel povinen sdělit osobě, které má vzniknout nebo vzniklo právo na pojistné plnění, důvody, pro které nelze šetření ukončit, a poskytnout jí na její žádost přiměřenou zálohu. Lhůtu lze dohodou prodloužit. Tato lhůta neběží, je-li šetření znemožněno nebo ztíženo z viny oprávněné osoby, pojistníka nebo pojištěného.
Společnost Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group byla o podaných stížnostech informována. Doposud však neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. V této záležitosti doporučujeme konzultaci s advokátem, jejichž seznam je na http://www.dtest.cz/advokati.