Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Nemá-li potravina očekávané vlastnosti, má spotřebitelka právo potravinu reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku. V případě zjištění závad potravin rostlinného původu může spotřebitelka podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která provádí dozor nad zdravotní nezávadností a jakostí potravin.
Dobrý den, paní Neubauerová,
mrzí nás, pokud jste skutečně našla vlasy v tortilla brambůrkách a za tento nález se Vám omlouváme. Mohla byste nám svůj podnět poslat také na hotline@lidl.cz a doplnit číslo šarže brambůrků a také prodejnu, kde jste balíček zakoupila? Kolegové se Vaším podnětem okamžitě začnou zabývat.
Děkujeme za upozornění a přejeme fajn den. S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.