Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, ráda bych podala stížnost na společnost be2 S.à.r.l., která provozuje online seznamku.
V průběhu září 2019 jsem se přihlásila na stránky Singles50. Zaplatila jsem měsíční registrační poplatek 149 Kč. Dále jsem to neřešila a počítala jsem s tím, že po vypršení data mi zanikne registrace.
Nestalo se tak, naopak mi dne 30.10.2019 byla z účtu stržena částka 2.247 Kč. K ničemu takovému jsem nedala souhlas a přijde mi nehorázné, že si společnost bez předešlého upozornění, jen tak strhne peníze z mého účtu.
Dne 18.09.2019 jsem řádně za toto jedno zúčtovací období zaplatila požadovanou částku 149 Kč.
Bohužel, jako spotřebitel jsem se o prodloužení smlouvy dozvěděla až z výpisu ze svého účtu, kdy mi bylo z účtu odečteno 2247 Kč dne 31.10.2019 a šlo tedy ze strany seznamky o bezdůvodné obohacení na můj úkor.
Dne 06.11.2019 jsem poslala námitky s platbou
Další věc, která se mi nelíbí, je, že mám pocit, že fotografie nabízených partnerů a související informace neodpovídají realitě. Přijde mi, že partneři na internetové seznamce odpovídají prostřednictvím automaticky generovaných zpráv, jednou mi odpoví Elvis (s fotkami) z Velké Británie a po pár dnech korespondence s Elvisem se jeho profil změní na Alexe (bez fotek). Partneři na internetové seznamce mi v tom případě přijdou jako úplný podvod. No a hlavní je, že muži, kteří si se mnou psali, nikdy neměli čas se se mnou sejít. Takže si myslím, že celá tahle seznamka je jeden velký podvod, že žádný muži neexistují, že si někdo zřídil seznamku jen na obírání lidí o peníze. Proč by se někdo hlásil do seznamky a potom neměl čas se sejít.
A další věc se týká podpisu ve výpovědi, na registraci podpis nebyl nutný, ale u výpovědi chtěli můj podpis, zase to smrdí podvodem.
Výpovědí jsem ukončila využívání služeb internetové seznamky a žádala o vrácení částky 2247 Kč na můj účet.
Dne 4.11.2019 přišla odpověď na moji výpověď ve znění :
"Dobrý den, děkujeme za Vaši zprávu. Přijali jsme Vaši žádost adresovanou dTest. Je nám velice líto, ale Vaše žádost o odstoupení od smlouvy nebyla zaslána v rámci ustanovené 14-ti denní lhůty. Uvědomujeme si však, že si již nepřejete služeb svého VIP/Prémiového členství po vypršení uhrazeného období využívat a tímto Vám potvrzujeme, že prodloužení Vašeho hrazeného členství bylo již zrušené. Vaše VIP/Prémiové členství vyprší k datu: 31/01/2020 a z Vaší strany již nebudou požadované žádné další poplatky. S přátelským pozdravem Singles50 zákaznický servis"
V odpovědi na odstoupení smlouvy bylo uvedeno „Akceptujeme žádosti o výpověď, které jsou zaslány faxem, dopisem nebo jako přílohu emailu. Upozorňujeme, že Vaše žádost musí být podepsána.“ Výpověď jsem poslala bez podpisu a přesto výpověď akceptovali a najednou nebyla potřebná výpověď s podpisem. Zase to považuji za podvod a neoprávněnou platbu, ona to totiž nebyla platba z mé strany ale neoprávněné odepsání mých peněz z mého účtu.
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Upozorňujeme, že platnost Vašeho Prémiového členství vyprší dne 31.01.2020 a že smazání Vašeho profilu před tímto datem nebude mít za následek refundaci nevyužitého Prémiového členství.
Až se rozhodnete svůj profil smazat, pošlete svůj požadavek na e-mailovou adresu ochrana@singles50.cz . Požadavek můžete poslat kdykoliv – než Vaše Prémiové členství vyprší nebo můžete počkat do okamžiku vypršení platnosti.
S přátelským pozdravem
Singles50 zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@singles50.cz
http://www.singles50.cz
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau
06/11/2019 21:31 - XXXXXXX@YYYYYYYY.XY wrote:
Dne 4.11.2019 jste mi potvrdili zrušení Prémiového členství. Žádám o vymazání osobních údajů zasláním e-mailu na adresu ochrana@singles50.cz . Žádám, aby moje data byly permanentně odstraněny z Singles50 databáze.
Na velkou část mojí korespondence a mojí snahy spojit se e-mailem se společností mně chodili automatické odpovědi následujícího znění:
Jak mohu uveřejnit svoji fotografii?
****Tato zpráva je automatizovanou odpovědí. ****
**** Pokud Vám tahle odpověď nepomohla, prosím odpovězte přímo na tento email. ****
Pokud si přejete přidat fotku do svého profilu, přihlaste se prosím a klikněte na kruhovou ikonu fotografie a pak na "Profilová fotografie".
Klikněte na tlačítko "Nahrát fotografie" a zvolte obrázek z Vašeho počítače, nebo pokud si přejete vybrat fotku z Vaší facebookové galerie, zvolte "Nahrát z facebooku".
Vezměte prosím na vědomí následující informace:
- Fotografie by měla být ve formátu .gif, .bmp, .png, nebo .jpg.
- Měli byste být jasně viditelný/á a obrázek musí být v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami (VOP).
- Jakmile jste si obrázek vybrali, klikněte na tlačítko "Potvrdit" a importujte obrázek.
- Budete si schopni zvolit rám a můžete si obrázek otočit a oříznout.
- Poté klikněte na "Nahrát fotografie" a požadavek bude přeposlán na schválení našemu zákaznickému servisu, které trvá 24 hodin.
Fotografie jsou viditelné pouze uživatelům s Prémiovým členstvím.
Kromě toho, abyste si mohli prohlédnout fotografie Vašich doporučených partnerů, musí Vám své fotografie uvolnit. Mějte prosím na paměti, na fotografiích musíte být jasně viditelní a fotografie musí být v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami.
Jakmile si přidáte fotografie do svého profilu, můžete zvolit možnost "Viditelně pro všechny" a fotografie budou automaticky viditelné všem doporučeným partnerům.
Nezaškrtnutím výše uvedené možnosti, se můžete rozhodnout zobrazit fotografie jen členům Vašeho výběru a to uvolněním fotografií individuálně.
****Tato zpráva je automatizovanou odpovědí. ****
**** Pokud Vám tahle odpověď nepomohla, prosím odpovězte přímo na tento email. ****
S prátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register Luxembourg, B 123206
Authorisation 118042/A
Managing Director: Laetitia Pateau
Na e-mail michal.hlavacek@be2.com, jsem odeslala odstoupení od smlouvy a dne 04. 11. 2019 přišla odpověď, podle mého názoru automaticky generovaná ve znění : michal.hlavacek@be2.com Komu: XXXXXX@YYYYYYY.XY
[Ticket#2018112510016909] re: neoprávněně stržená [...]
E-mail byl zařazen do složky Archiv na základě ručního přesunu.
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Váš e-mail bude předán jednomu z agentů našeho zákaznického servisu a odpověď obdržíte během 5 pracovních dnů.
S přátelským pozdravem, Váš zákaznický servis
To přece nejsou odpovědi normálního člověka. Seznamka be2 jsou podvodníci.
Vrácení neoprávněné platby.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl, a následně se domáhat po společnosti vydání bezdůvodného obohacení.
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě (falešné profily), je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).
Platila-li spotřebitelka při platbě přes internet platební kartou, může spotřebitelka využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měla spotřebitelka co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Na základě níže uvedeného žádám o vydání bezdůvodného obohacení a vrácení poplatku ve výši 2247 Kč na můj účet.
Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl, a následně se domáhat po společnosti vydání bezdůvodného obohacení.
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě (falešné profily), je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).
Jestliže služba nesplňuje to, co uvádí v popisu a v reklamě, potom je to důvod k reklamaci. Společnost má v takovém případě povinnost se reklamací zabývat a rozhodnout o ni ve lhůtě 30 dnů.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.