Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na základě internetové nabídky jsem objednal zařízení na úsporu el.energie EcoQuantum SAVER.
Následovalo telefonické potvrzení objednávky s nabídkou zlevněné sady pro druhou domácnost. Celkem za 3880 Kč. Na dotaz jak se zařízení instaluje mi bylo sděleno, že vše je podrobně posáno v návodu k instalaci který je doložen ke zboží.
Nic z toho ovšem nebylo pravda U dodaného zboží (plastových karet s údajným čipem) byly pouze jakési kartonové karty s anglickým textem. Žádný český návod, ani popis výrobku, žádná faktura s informacemi o dodavateli, ani jiný doklad.
Telefon z kterého byla objednávka potvrzena je stále nedostupný.
Č. zásilky: 40794551347
Dodáno PPL 22.11.2019
Celkový dojem: PODVOD, PODVOD, PODVOD !!!
QUANTUM ENERGY CHIP Více údajů není dostupných
1. Možnost normálního spojení s dodavatelem (telefon, e-mail). Podle informací s dalších stížností na ONLINE STORE Sp.z.o.o. komukace poštou je bezvýsledná.
2. Vrácení sboží se zárukou vrácení peněz.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost vydat doklad o zakoupení výrobku pokud o to spotřebitel požádá. Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k zaslání dokladu o zaplacení písemně za využití poštovních služeb.
Prodávající je povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaných výrobků, o způsobu použití a údržby výrobku a o nebezpečí, které vyplývá z jeho nesprávného použití nebo údržby. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu výrobku, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu v českém jazyce a aby byly srozumitelné. Této povinnosti se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Tyto povinnosti se však nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící v Polsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.