Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dnes 24.11.2019. kolem 11.15.hod. Jsem šel na nákup do nejbližší billa prodejny na Karlovo náměstí a měl sem sebou i prázdné lahve na odevzdání. A jak jsem se blížil k lahvomatu, už z dálky jsem slyšel pípání, že lahvomat je plný. Na tuto situaci jsem připravený tím, že mám sebou i další prázdnou tašku kdy by došlo k tomu co se děje pořád u této prodejny. A to dlouhá doba čekání na výměnu zásobníku nebo co jsem viděl i dnes vypnutí lahvomatu od elektrické sítě a to přímo od paní vedoucí. Jenom na závěr, že tento rok se to stalo 10.krát, že jsem se vracel z prázdnýma lahvemi domů.
Výměna vedoucí prodejny.
|
Tweet |
Osoba, která uvádí na trh nebo do oběhu výrobky ve vratných zálohovaných obalech prodejem spotřebiteli v provozovně, je povinna zajistit, aby tyto vratné zálohované obaly byly v této provozovně vykupovány po celou provozní dobu.
Doporučujeme spotřebiteli obrátit se s tímto podnětem přímo na společnost prostřednictvím jejího zákaznického servisu anebo přímo na vedení společnosti.
Česká obchodní inspekce jakožto státní dozorový orgán dohlíží rovněž dle § 18 zákona o ochraně spotřebitele na náležité informování spotřebitele, které se týká výkupu vratných zálohovaných obalů. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.