Počet nahlášených stížností: | 99 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dnes mi zaslal emailem pan majitel Penzionu na zámku z Poděbrad (jinak v telefonu velmi příjemný pán) oznámení, že nemůže akceptovat můj voucher č. 201 210 61(viz. příloha), který nemá krytí, což dost dobře nechápu?
Myslela jsem si, že "divoká" 90. léta už naše republika a její "podnikatelé" mají úspěšně za sebou.
Žádám Vás tedy o vrácení peněz na můj účet č. 546 803 163/0800 vedený u Č.S. a. s., které jsem Vám uhradila. Byl to můj dárek kamarádce k narozeninám. Nevím jak jí to budu vysvětlovat, měly jsme jet za 14 dní.
Nemám slov.
Jinak se s Vám budu klidně soudit, po pravdě mám dceru i zetě právníky, takže mě poplatky práv. zástupci stát nic.
S pozdravem
Bc. Marcela Martinková
pobyt v penzionu Na zámku v Poděbradech-nekrytý voucher z Vaší strany
Vrácení peněz.
|
Tweet |
V těchto případech záleží, kdo byl prodejcem a zda společnost nebyla pouze zprostředkovatelem, který jednal na jméno a účet poskytovatele služby - pak by bylo třeba se svých nároků domáhat po něm. Také záleží na znění obchodních podmínek, zda obsahují např. garanci poskytnutí služby, případně jiná ustanovení v důsledku kterých by mohl spotřebitel svůj nárok uplatnit vůči slevovému portálu. Spotřebitelé by sice měli vymáhat dodání zboží či poskytnutí služeb zejména na samotném dodavateli, přesto však určitou míru odpovědnosti nese i slevový portál. Zvláště za situace, kdy spotřebitelům nejsou známy vzájemná práva a povinnosti slevového portálu a jeho dodavatelů a jejich vztah je pro zákazníky netransparentní. Právní normy totiž neříkají jednoznačně, jak má poskytování zboží či služeb na základě voucheru probíhat. Slevový portál se staví do role zprostředkovatele. Jedná však se zákazníky vlastním jménem, prezentuje nabídky jiných dodavatelů, vystavuje zákazníkům vouchery a inkasuje od nich peníze. Spotřebitel tak má dojem, že uzavírá smlouvu se slevovým portálem a dodavatelům pak předkládá pouze voucher.
Na společnost Spojka Group s.r.o. byl podán insolvenční návrh (https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=aa924b73-cebb-4f75-b4ee-24e069954127). Vzhledem k nejastnostem v právním posouzení dotčených vztahů, doporučujeme spotřebitelům, aby svou pohledávku do insolvenčního řízení přihlásili. Činí se tak u soudu, u kterého je podán insolvenční návrh.
Zde je možné stáhnout formulář pro přihlášení pohledávky i s pokyny pro jeho vyplnění: https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR
Vzhledem ke skutečnosti, že byl podán insolvenčí návrh a společnost nevyužila možnosti reakce na stížnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.