Společnost


Louda Auto a.s.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#37270Reklamace pojistné události 7159381

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.11.2019, před 5 lety

Martin Brejša

Znění stížnosti

Dne 3.10. 2019 došlo k výše uvedené pojistné události, kde v záznamu O DN je jasně patrné, že do přední části mého vozidla zn. Š.Octavia, které parkovalo/stálo nacouvalo vozidlo zn. Mercedes, čímž mi poškodilo přední nárazník a světlomet. Vše jsem nahlásil na výše uvedené pojišťovně a po domluvě jsem si nechal vozidlo opravit u smluvního partnera České pojišťovny, Auto Louda Teplice ul. Dubská. V auto Louda jsem poškození ukázal servisnímu poradci A. K., kdy mám vpředu vystouplé pravé světlo a při otevření kapoty prasklý přední nárazník. Jmenovaná mi okamžitě sdělila, že bude nutné nárazník vyměnit a domluvila se mnou datum, kdy mám vozidlo přivést k opravě s tím, že celou věc bude hrazena ČP. Cca týden poté jsme vozilo přivezl do Auto Louda k opravě.Pí.K. sepsala zakázku servisu,ofotila záznam o DP, ŘP, OP a následně si ode mě vzala klíčky od vozu a celé si ho již sama nafotila. Bohužel jsem si nevšiml,že do zakázky zapsala na místo předního,zadní nárazník a zakázku jsem podepsal. Když jsem si cca po 10 dnech vozidlo vyzvedl, zjistil jsem, že místo výměny předního nárazníku a repasi došlo nalakování zadního nárazníku.Ve chvíli, kdy jsem to zjistil,jsem na to upozornil Auto Louda a následně informoval ČP.Zaměstnankyně ČP však udělala zřejmě stejnou chybu, jako já, nevšimla si, že na zakázce je místo předního nárazníku zadní a věc dala k proplacení.


Požadované řešení

Vrácení platby od Auto Louda zpět ČP. Přední nárazník si nechám opravit v jiném autoservisu, k Auto Louda již nemám důvěru.
Vozidlo jsem v papírové formě nepřevzal, neboť na místo předního nárazníku, jak je uvedeno v protokolu o DN, lakovali zadní nárazník, kdy současně nesouhlasím s cenou opravy ani provedenou prací (Auto Louda účtuje 9.062,- Kč za lakování nárazníku, přičemž v ceně je demontáž a atd. - při předání na nárazníku stále prasklá odrazka, pokud nárazník demontovali, proč dali zpět prasklou odrazku, která je součástí nárazníku, navíc nárazník na jedné straně zcela nesedí. Nemám dosud fotodokumentaci, abych porovnal stav před a po opravě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.12.2019 11:00, před 5 lety

Zhotovitel díla (společnost) má ze zákona povinnost provést dílo s potřebnou péčí a v ujednaném čase. Pokud bylo dílo dokončeno, ale vykazuje vady, musí spotřebitel tyto vady oznámit neprodleně poté, co vady zjistil nebo zjistit mohl, nejpozději však do dvou let.

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace) musí obsahovat jednak oznámení vady (její popis) a jednak požadovaný způsob vyřízení reklamace (právo). S reklamací je třeba se obrátit na zhotovitele. Písemnou formu reklamace lze jen doporučit. Zhotovitel je povinen vydat objednateli potvrzení o uplatnění reklamace, jinak mu hrozí postih ze strany dozorového orgánu, jímž je Česká obchodní inspekce.

Nebude-li možné spor mezi spotřebitelem a podnikatelem urovnat smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2020 05:33, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.