Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#37271Chování pokladní

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.11.2019, před 5 lety

Soňa Kroupová

Znění stížnosti

23.11. kolem 15 hodiny odpoledne jsem v LIDLu Mnichovo Hradiště měla platit nákup kolem 350Kč. Platila jsem 2000 bankovkou a paní pokladní mi sdělila, že nemá zpátky, ať si jdu rozměnit, že ona není směnárna. Samozřejmě se může stát, že pokladní nemá drobné, ale myslím, že v tom případě to má být ona, kdo si má peníze opatřit, třeba u jiné pokladny. Na můj dotaz, jestli mi může zavolat paní vedoucí mi sdělila, že vedoucí je ona.


Požadované řešení

K takovým situacím by nemělo v tak velkém obchodě, jako je LIDL docházet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2019 17:54, před 5 lety

Dle § 5 odst. 1 zákona č. 136/2011 Sb., o oběhu bankovek a mincí, je každý povinen přijmout tuzemské bankovky a mince bez omezení.

Příjem tuzemských bankovek nebo mincí může odmítnout

a) úvěrová instituce provádějící pokladní operace, jestliže se jedná o bankovky nebo mince znějící na koruny české prohlášené Českou národní bankou za neplatné a jestliže uplynula doba stanovená na základě zákona upravujícího činnost a postavení České národní banky, po kterou je povinna provádět jejich výměnu,

b) každý s výjimkou České národní banky a úvěrové instituce provádějící pokladní operace, jestliže se jedná o pamětní mince nebo o tuzemské bankovky nebo mince prohlášené Českou národní bankou za neplatné,

c) každý s výjimkou České národní banky a úvěrové instituce provádějící pokladní operace, jestliže se jedná o více než 50 tuzemských mincí v jedné platbě.

V této situaci tedy společnost neměla platbu odmítnout. Dohled nad tímto zákonem vykonává Česká národní banka, jenž může osobě, která odmítla příjem bankovky, uložit pokutu až do výše 500000 Kč.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.11.2019 18:07, před 5 lety

Dobrý den, paní Kroupová,

je nám líto, že Vám kolegyně nepřijala peníze a za tato situaci i její nevhodnou reakci se omlouváme. Váš podnět postoupíme vedení dané prodejny, aby se podobná situace neopakovala.

Děkujeme za upozornění a přejeme pokud možno poklidný večer. S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.12.2019 10:27, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.12.2019 10:24, před 5 lety


Soňa Kroupová

Hodnocení: