Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den.
Dnes to je 24.11.2019, jsme se rozhodli využít slev v O2 prodejně.Prodejnu jsme navštívili už párkrát předtím, kvůli nefunkčnosti roteru,který jsme dostali k notebooku Lenovo, za věrného zákazníka (tedy dostali, měsíčně platíme data v hodnotě 500kč,s tím počítáme). Router jsme tedy reklamovali a chtěli jsme pořídit nový telefon s dual sim,do kterého by šla dát simkarta se zaplacenými daty,než se vyřídí reklamace, když už je platíme. Na prodejně jsme si vybrali telefon Samsung Galaxy A40 , měli jsme přehled a vědeli jsme že telefon má stát pro stávající zákazníky 4 195 kč. Řikali jsme že chceme ten telefon,že jsou nějaké slevy. počítali sme s výchozí částkou, paní nám hned nabízela slevy 1+1 zdarma. Koupili jsme tedy obal , poté nám nabídla výhodnou koupi pro tvrzené sklo 1+1 a ještě 8x simkartu s kreditem. Na účtence je mnoho přidaných položek,odečtených položek,aktivace. Konečná částka se vyšplhala na 6 343kč.
Telefon ,který jsme ctěli za 4 195 kč.
Obal 399 kč.
tvrzené sklo 549 kč.
Naše částka by měla tedy být 5 143kč. Jenže to ne,paní mluvila o akcích a dárcích ,slevách ,výhodné koupi 1+1. nevěděli jsme kolik to sklo a to pozdro stálo. Konečná cena a částka kterou jsme zaplatili byla 6 343 kč. Doma po rozluštění účtenky nám neseděla sleva,jeli jsme zpět na prodejnu a pání nám oznámila že máme slevu Black Friday která činí pouze 1000kč a né slevu pro stálé zákazníky. Prý nemůže vědět na co myslíme,že stím nemůže nic dělat a že to nezmění, že jsme si měli rozmyslet co chceme. Tedy s touhle koupí nejsme vůbec spokojeni, máme nějaké karty , které jsme nechtěli a paltili jsme o mnohem víc než jsme chtěli. u O2 jsme mnoho let , celá rodina ,jsme nespokojeni s nákupem a že nákup nejde změnit.
Kdyby jsme mohli dostat telefon za částku,kterou jsme ctěli . Jsme stálí zákazníci a paní to věděla , byl to velice klamavý tah. Předem děkujeme za odezvu.
|
Tweet |
Pokud byl při nabízení zboží sdělen spotřebiteli nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.
Zjištění porušení zákazu klamavé obchodní praktiky může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce, které může spotřebitel podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu
Dobrý den,
mrzí mě, že jste neměl dobrou zkušenost s přístupem kolegů na pobočce.
Cenové zvýhodnění na model telefonu Samsung A40 pro stávající zákazníky je 1 300 Kč. Vyšší zvýhodnění platí pouze pro nové aktivace služeb (2 500 Kč při měsíční ceně nového tarifu do 649 Kč, 4 000 Kč při měsíční ceně nového tarifu od 650 Kč).
V každém případě jestli je to stále aktuální, pošlete mi, prosím, telefonní číslo, ke kterému jste zvýhodnění využil, na emailovou adresu info@o2guru.cz. Informace podané na pobočce ověříme.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Děkujeme za odpověď,ale stejně to nic nevyřešilo ,vysvětlení je vždy pro druhou stranu ku prospěchu.Nabídka je vždy jiná než ve skutečnosti.Vždy je nějaký háček,ale moc si stâlích zákazníků nevážíte.Doufám,že nebudeme u Vás dlouho nic řešit.Nemáme ani odvahu k vám jít.Královi
Mrzí mě, že to tak vnímáte.
Už k tomu nemáme co více dodat. Kontakt na nás máte (výše). Kdybyste tak změnil názor, můžete nám dát vědět.
Jinak za nás lze stížnost uzavřít.
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Vzhledem k výše vedené komunikaci stížnost uzavíráme.