Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý večer, 14.10. 2019 jsem objednal a pak 15.10.2019 zaplatil na www.vevio.cz (IČO 03600599) koženou bundu. Po objednání mě bylo sděleno, že zboží dojde za 5 až 30 dní...po uplynutí doby jsem napsal mail, jak to vypadá s mou obj. Bylo mi napsáno ROBOTEM, že nejsem jediný kdo má takový dotaz, problém...a že mám čekat a že obj. dojde později. Ale hned po zaplacení mě přišel mail, že obj. je na cestě.....Včera jsem zjistil, že nejsem jediný kdo má problémy s firmou vevio.cz a že všichni mají stejný problém. Jde o klamavou reklamu, zboží které si někdo objedná dojde úplně jiné že je na obrázku na stránkách.
Na internetu jsem už i četl, že by snad tuto firmu měla řešit ČOI....
Prosím o nějakou radu, předem děkuji za odpověď.
S pozdravem
Jan Havelka
Pánská kožená bunda Bolubao Barva: Black, Velikost: XL,
Návrat hotovosti zpět na účet. Jelikož chování této firmy je neadekvátní. Toto mě ještě napsali, opět ROBOT:
Balíček Vám dorazí ve stanoveném termínu, který je uvedený i v obchodních podmínkách. Nemusíte mít tedy strach. V případě, že by Vám nedorazil ve sjednaném termínu, ozvěte se prosím a okamžitě bychom Vám vrátili peníze zpět na Váš účet.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže prodávající zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky). Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.