Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Tento pátek mi přišla sms,že mi bude doručen balík 3 hod.pred tim-nez s ním měla paní N. přijet...Bohužel jsem v danou dobu nemohla být doma a musela odjet!Volala jsem paní N.(ridicce),jestli mi může zásilku nechat tedy na parcel shopu..Nakonec jsem si to ale rozmyslela a zavolala ji znovu,protože parcel shop byl od mého bydliště dost daleko a já nevlastním auto!Poprosil jsem ji tedy,jestli by nemohla zásilku doručit v jiném termínu a na to mi slečna řekla,jestli mi to nemůže teda nechat u sousedů,protože v jiném termínu už nemůže prijet-jelikoz toho má hodně!!!Bydlím v této vesnici pár měsíců a bohužel se sousedy se neznám a i kdyby ano-toto je neuvěřitelná drzost!Nakonec tedy slečna mému manželovi rekla-ze zásilku prostě nepriveze!Žádám o důkladné prošetření mě stížnosti a řidičky paní N..Dekuji Anita Černocka
Žádám o vrácení zásilky odesilateli pro neschopnost doručení vaší zaměstnankyni a postih pro paní N. za tento neprofesionální-drzy pristup!!!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
V případě, že se přepravní společnost dostane do prodlení s dodáním zboží, tedy nedodá-li dané zboží ve sjednaném termínu, odpovídá za toto prodlení prodejce vůči spotřebitelce.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.