Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V internetovém obchodě Ecowheel.cz, který spadá pod skupinu Fidemia Group s.r.o. jsem zakoupil 4.10.2019 koloběžku EcoWheel ER35 - šedá. Koloběžku jsem vracel z důvodu vady asi týden od zakoupení. Následně jsem také odstoupil od kupní smlouvy a zaslal vyplněné oznámení na příslušnou adresu společnosti. Opět žádná odezva, ani nějaký návrh řešení. Se společností je hrozně obtížné se spojit. Telefonicky jsem se párkrát dovolal. Tam mi bylo tvrzeno, že jsou velice vytíženi a peníze budou v nejblížší době vráceny. To už, ale trvá skoro dva měsíce. Zkoušel jsem proto kontaktovat společnost i emailem, ale bezvýsledně.Prosím tedy o pomoc při řešení toho případu.
Číslo faktury: 11000573
Objednávka číslo: 2234573
Vrácení peněžní částky !
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.