Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#37283Vypovězení premiového členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2019, před 5 lety

Hana Kalistová

Znění stížnosti

Dobrý den,
bohužel jsem další jenž v dobré víře naletěla společnosti Be2 v seznmce Singles 50.
Opakovaně jsem, včetně 14denní lhůty zaslala několik emailů na "zakaznickyservis@be2.cz" a "michal.hlavacek@be2.com" žádost o smazání mého uživatelského účtu a zrušení premiového členství, které je automaticky prodlužováno bez vědomí klienta a společnost si strhává z karty sama peníze bez vědomí. Bohužel dosud nikdo nereagoval - když už tak jen roboti.

Žádost jsem poslala mailem v tomto znění v požadované lhůtě 14-ti dnů. V podstatě den po registraci, kdy jsem se teprve z mailu, který přišel po zaplacení dozvěděla, že si automatiky strhnou další nehorázné částky.

Dobrý den,
Dávám tímto výpověď z prémiového členství ve službě Singles50 a vymazání všech osobních údajů o mé osobě z webových stránek singles50.com
Vzhledem ke skutečnosti, že smlouva nebyla uzavřena formou podepsaného dokumentu v papírové formě, ale pouze elektronicky přes webové stránky, považuji i její odvolání elektronickou formou za dostačující.
Lhůta 14 dní, kterou uvádíte je dodržena.
V souladu s právy, které mi zaručuje General Data Protection Regulation (GDPR) žádám také o okamžitý výmaz všech informací, které vaše společnost o mé osobě uchovává.

Tímto odstupuji od mnou uzavřené smlouvy o poskytnutí následující služby: prémiové členství ve službě Singles50
Objednáno dne: 24.11. 2019
Jméno spotřebitele: Hana Kalistová, Pecka 11, 50782
Adresa spotřebitele: xxxxxxxxxxxxxxxxxx Czech Republic


Produkt

Účet na seznamce společnosti Be2 - Singles50


Požadované řešení

Ukončení členství a zastavení veškerých závazků vůči společnosti


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2019 08:45, před 5 lety

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.11.2019 13:12, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.11.2019 13:16, před 5 lety


Hana Kalistová

Ano, jedná se o automatickou odpověď společnosti. Na tento mail už jsem odpověděla takto i s přílohou mailu a podpisem, zatím žádná odpověd:

Dobrý den,
Dávám tímto výpověď z prémiového členství ve službě Singles50 a vymazání všech osobních údajů o mé osobě z webových stránek singles50.com
Vzhledem ke skutečnosti, že smlouva nebyla uzavřena formou podepsaného dokumentu v papírové formě, ale pouze elektronicky přes webové stránky, považuji i její odvolání elektronickou formou za dostačující.
Lhůta 14 dní, kterou uvádíte je dodržena.
V souladu s právy, které mi zaručuje General Data Protection Regulation (GDPR) žádám také o okamžitý výmaz všech informací, které vaše společnost o mé osobě uchovává.

Tímto odstupuji od mnou uzavřené smlouvy o poskytnutí následující služby: prémiové členství ve službě Singles50
Objednáno dne: 24.11. 2019
Jméno spotřebitele: Hana Kalistová, Pecka 11, 50782
Adresa spotřebitele: xxxxxxxxxxxxxxxxxx Czech Republic


Pokud mi nebude vyhověno, jak prosím dále pokračovat?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2019 22:19, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.2.2020 19:20, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.