Společnost


K2T, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37287Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2019, před 5 lety

Jana Hodíková

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 3.10.2019 jsem objednala a zaplatila sedací soupravu z webu https://www.prima-cena.cz/, která mi byla 21.10.2019 doručena (s výnosem zdarma). Sedací souprava byla vybalena 24.10.2019, s tím že jsem u výrobku ihned zpozorovala 3 vady. Polohovatelnou opěrku nelze zasunout do vrchní části sedačky (k tomu určenou), spodní pojezdový díl (slouží k rozložení sedačky) nelze vytáhnout. Kovová kolečka jsou ohnuta tak, že pokud se spodní rozkladatelný díl vytáhne, tak je "zešikma". Vada nemohla vzniknou mechanickým poškozením (důvod zamítnutí reklamace), jelikož bych musela vyvinout opravdu velkou sílu, abych kolečka ohla. Navíc jsou pojezdová kolečka ohnutá ve stejném úhlu. Vada proto musela vzbiknoout z výroby. Reklamace na sedací soupravu byla dne 22.11.2019 zamítnuta. Tímto způsobem bych tedy ráda podala stížnost na obchodníka. Veškerou fotodokumentaci, fakturu či korespondeci mohu doložit.


Produkt

Sedací souprava Santiago, pravá, roh malý, s ÚP, eko bílá / látka Matrix 16 šedá


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2019 10:41, před 5 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.12.2019 12:24, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.