Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Tu a tam si objednávám knihy ze zahraničí (EU). V lednu se mnou objednaná zasilka z VB zcela ztratila. Následná zásilka byla dohledávána poštou 120. Poté jsem se půl roku odhodlával až jsem si opět objednal dvě knihy, jednu z VB a jednu z Francie přes Amazon. Obě knihy opět ztraceny. V obou případech se jedná o částky přes 1.000 Kč. Tedy, v roce 2019 jsem v pořádku a řádně neobdržel ani jednu zásilku!
Kniha z Amazonu a kniha z Helion Books London
Najít mé knihy a zajistit aby mé zásilky nadále nemizely.
|
Tweet |
Reklamovat dodání zásilky, což je ztráta nebo i chybné dodání, lze na kterékoliv poště v ČR, a to na základě předložení podacího lístku. Odesílatel nebo adresát mohou reklamovat dodání zásilky u vnitrostátních zásilek do jednoho roku od podání, u mezinárodních zásilek do 6 měsíců po podání. Reklamovat ztrátu zásilky může kdokoliv, tedy adresát i odesílatel, ale o výsledku reklamace je vždy informován odesílatel zásilky. Lhůta na vyřízení vnitrostátní reklamace je 15 dnů od přijetí, u mezinárodních zásilek až dva měsíce po přijetí reklamace.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman