Společnost


GLORIA IMPORT CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3729Požadavek o zaplacení poštovného při zrušení objednávky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 19 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.07.2014, před 11 lety

Zdenek Dvorak

Znění stížnosti

Kolegyne po objednani trampoliny objednavku nasledujici den zrusila, spolecnost vsak pozaduje uhradu postovneho, jelikoz jiz doslo k odeslani zbozi. Nejlevnejsi zpusob doruceni byl prostrednictvim spolecnosti PPL, cena 500 Kc. Tento zpusob dodani kolegyne zvolila. Prosim o provereni, zda postup spolecnosti je v rozporu se zakonem.


Produkt

dodani trampoliny objednane pres internet


Požadované řešení

Spolecnost se domaha provereni treti osobou, prosim o potvrzeni, zda postoj kolegyne, ktera odmita platit postovne je v poradku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2014 09:27, před 10 lety

Spotřebitel má právo na odstoupení od kupní smlouvy dle § 1829 občanského zákoníku až po převzetí zboží. Pokud společnost umožňuje zrušení objednávky i před doručením zboží, může zrušení objednávky podmínit úhradou nákladů, které jí v této souvislosti skutečně vznikly.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 17:07, před 10 lety

Společnost GLORIA IMPORT CZ s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.