Společnost


STABIL ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

78%
22%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#37296Reklamace vyúčtování, převod k jiné společnosti, ukončení smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2019, před 5 lety

Miloslav Kališ

Znění stížnosti

Dobrý den, má matka byla bez jejího písemného stvrzení převedena z firmy Stabil energy s.r.o. k jinému dodavateli plynu fa. Zelená elektřina.
Dne 21.11.2019 ji došla konečná faktura za sdružené dodávky plynu za období od 5.4.2019 do 31.7.2019 tedy do posledního data než byla převedena.
Tato faktura byla vystavena 15.8.2019 s datumem splatnosti 1.9.2019....ale někde se asi několik měsíců "toulala" a došla poštou až 21.11.2019. Reklamujeme tuto fakturu z důvodu že ve vyúčtování chybí 2 měsíce prokazatelně zaplacených záloh (SIPO) a dále že číslo účtu je "začerněno" a pod ním rukou opravený jiný účet. Obávám se že mohlo dojít k možnému podvodnému jednání. Telefonická linka na společnost Stabil energy je samozřejmě vyplá.


Produkt

faktura za sdružené dodávky plynu


Požadované řešení

reklamace vyúčtování se správnou částkou a přesným uvedením čísla účtu., žádost o ukončení smlouvy s novým dodavatelem bez deaktivačního poplatku za odběrné místo z důvodu nesouhlasu s převodem a neetickým chováním


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2019 12:14, před 5 lety

Pokud se spotřebitel domnívá, že vyúčtování dodávky plynu není správné, měl by uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.

Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč.

V případě sporu s dodavatelem se může spotřebitel obrátit na Energetický regulační úřad, který je oprávněn řešit spory ze smlouvy mimosoudní cestou.

V ustanovení § 11a odst. 5 zákona č. 458/2000 Sb., energetického zákona, je garantováno právo zákazníka odstoupit v případě, že dodavatel zvýší cenu za dodávku, příp. změní jiné smluvní podmínky.

Pokud by v budoucnu Zelená Elektřina s.r.o. chtěla měnit cenu či jiné podmínky smlouvy, vznikl by pak spotřebiteli nárok na odstoupení od smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2019 21:54, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.