Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#37297Vulgární chování pokladní v Bille

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2019, před 5 lety

Jana Schneider

Znění stížnosti

Dne 18.11.2019 jsem v prodejně Bille na pokladně č.7 pokládala nákup na pojízdný pa.Před můj nákup jsem položila zarážku, aby mi pás neujížděl pod rukama.Pokladní tuto zarážku opět odstranila a aniž by počkala, až odejde předchozí zákaznice, začala můj nákup hrnout k nákupujiné zákaznice. Několikrát jsem pokladní požádala, aby počkala a můj nedávala ke zboží jiné zákaznice.Načež na mne začala pokladní kříčet, že ji nebudu říkat co má dělat a pokračovala v házení mého nákupu směrem k předchozí nakupující.
Dalším nešvarem této prodejny je okrádání zákazníků.Pravidelně jevem regálová umistování rozdílných regálových cen, a posléze je naúčtována cena vyšší.Pokud si zákazník tento rozdíl na účtence všimne, peníze jsou mu vráceny.Pokud si toho nevšimne,
je okraden.


Požadované řešení

Problémy s regálovými cedulkami jsem již před rokem řešila s manažerem prodejny, který přislíbil sjednání nápravy.Bohužel se tak nestalo.Rešením jsou pravidelné kontroly ČOI.
Podotýkám, že se nejedená o ojedinělé pochybení jednotlivců, ale mám podezření na úmyslné nekalé jednání společnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2019 17:43, před 5 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitelky dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitelku o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitelka může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.12.2019 10:48, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.