Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Dne 24.10.2019 objednáno zboží PetBed - postýlka pro mazlíčky za 514,-Kč + dobírka 54,-Kč
Zboží dodáno 29.10.2019 převzato dobírkou 568,-Kč
31.10.2019 zboží vráceno, z důvodu nevyhovující velikost
1.11.2019 dle pošty zboží dodáno zpět
Prodejce jsem informovala o vrácení balíčku 31.10.2019 a 11.11.2019 jsem zasílala opětovný dotaz k vrácení platby. Dodnes bez odezvy
PetBed - Božsky měkká postýlka! rozměry neuvedeny, dle fotek by to mělo být i pro střední velikost pejska, bohužel velikost je
Požaduji vrácení peněz, protože jsem postupovala v souladu s obchodními podmínkami
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka využila svého zákonného práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě 4 dní od převzetí zboží bez udání důvodu a toto zboží navíc prodávajícímu vrátila, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.