Společnost


MI SPORT d.o.o.

Počet nahlášených stížností:152
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37298Zboží vrácené včas, firma nereaguje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2019, před 5 lety

Jana Jamborová

Znění stížnosti

Dobrý den,
Dne 24.10.2019 objednáno zboží PetBed - postýlka pro mazlíčky za 514,-Kč + dobírka 54,-Kč
Zboží dodáno 29.10.2019 převzato dobírkou 568,-Kč
31.10.2019 zboží vráceno, z důvodu nevyhovující velikost
1.11.2019 dle pošty zboží dodáno zpět
Prodejce jsem informovala o vrácení balíčku 31.10.2019 a 11.11.2019 jsem zasílala opětovný dotaz k vrácení platby. Dodnes bez odezvy


Produkt

PetBed - Božsky měkká postýlka! rozměry neuvedeny, dle fotek by to mělo být i pro střední velikost pejska, bohužel velikost je


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz, protože jsem postupovala v souladu s obchodními podmínkami


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2019 12:32, před 5 lety

Pokud spotřebitelka využila svého zákonného práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě 4 dní od převzetí zboží bez udání důvodu a toto zboží navíc prodávajícímu vrátila, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.12.2019 10:47, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.