Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
v tuto sobotu mi operátor sám od sebe aktivoval mobilní data na mém tabletu za 29,-- Kč na den (mám předplacený kredit na čísle 602860982 - mobilní data mám trvale vypnutá, jelikož používám jen wi-fi). Tablet používám cca 6 měsíců a tato "služba" mi byla aktivována bez mé jakékoli aktivity.
Chtěla jsem zavolat na jejich linku, ale tam je jen automat.
Nakonec jsem chatovala s operátorkou a ta mi vysvětlila, že to mohou dělat aplikace na pozadí.
Mám stejné aplikace i na mobilu, kde využívám jiného operátora, a tam nic takového neprobíhá.
Podezřívám O2 z toho, že vysává z lidí peníze.
Tablet S5e a předplacená SIM karta 602860982 bez využívání mobilních dat
Vrácení 2x 29,-- Kč operátorem. Neaktivovala jsem mobilní data a ani nevyužila.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
k účtování jednorázového připojení může dojít v souvislosti s použitím SIM karty v chytrém telefonu nebo tabletu, jak sama zmiňujete. Některé modely i přes vypnutá mobilní data můžou k internetu přistupovat v souvislosti se zjišťováním dostupnosti aktualizací o počasí, poloze aj.
Všiml jsem si, že už jste se s kolegy domluvila na nastavení upozornění na placený přístup k internetu. Nyní to tedy bude tak, že když by se tablet snažil připojit mimo Wifi síť k internetu, dorazí vám SMS s upozorněním. Bez potvrzení se tablet nepřipojí a nedojde k účtování.
Stejně tak vám byl na základě reklamace vrácený poplatek ve výši dvou placených přístupů k internetu ve výši 58 Kč.
Vše by tedy nyní mělo být tak, jak jste si přála.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Hodnocení:
Komentář: Vše vyřízeno. Snad se už nic takového nebude opakovat. U jiných operátorů tento problém nikdy nebyl… děkuji všem :-)