Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den, opětovně byla u výrobku špatná cena, byla inzerovaná sleva ze 24.90,- kč na 19,90kč u BIO PŘESNÍDÁVKY a kasou prošla nezlevněna, když jsem se šla podívat zda jsem se JÁ nespletla, tak jsem viděla opravdu SLEVU , vyndala jsem lístek jelikož pod ním byla cena správná (kdyby tam nebyla nevyndavala bych jej, ale byla pod ním cena 24,90kč) vzala jsem červený lísteček se slevou a ukázala pokladní, která řekla že SLEVA UŽ NEPLATÍ a jestli chci TO vrátit (nechtěla jsem zboží vrátit mám jej pro vnučky) a ona mi řekla NEBERTE NÁM CENOVKY OD ZBOŽÍ...tak říkám, že nyní je tam cena právná, ona zase ŘÍKÁM NEBERTE NÁM CENOVKY OD ZBOŽÍ...já na to proč? aby si to koupili další v domnění, že je sleva??? ona zase ŘÍKÁM NEBERTE NÁM CENOVKY OD ZBOŽÍ...a já na to aby si to tam teda vrátila , ale nebude to správné, protože je to NEPLATNÉ a ona opět s znova JÁ VÁM ŘÍKÁM NEBERTE NÁM CENOVKY OD ZBOŽÍ...to mi řekla snad desetkrát, blokovala další zákazníky, já si přes uličku skládala zboží do tašek a ona pořád přes tu uličku na mně dokolečka toto volala, když jsem řekla že si mají dávat na toto pozor tak řekla že neví o co mi jde, že se mi omluvila (neomluvila) a když jsem řekla, že toho jsem se nevšimla...tak řekla, "To není můj problém, že jste to neslyšela" a opět řekla PRO PŘÍŠTĚ VÁM ŘÍKÁM NEBERTE NÁM CENOVKY OD ZBOŽÍ...to už se lidi ošívali, protože zdržovala frontu (já si doskládavala nákup u okna) tak jsem zvýšila hlas a říkám NECHTE SI TY ŘEČI CHYBA JE NA VAŠÍ STRANĚ a to už toho nechala a markovala dál...TOLEROVALA JSEM CHYBNÉ CENY JIŽ NĚKOLIKRÁT, ALE PO TOMTO JEDNÁNÍ JIŽ NEBUDU...byla by snad žádoucí kontrola těchto cen...toto se nedělá...já se toho občas všimla až doma, ale od té doby co to bylo opakovaně si nákup kontroluji a děje se to častěji, kdyby byla aspoň slušnost....omlouvám se za vykreslení situace ne zrovna stručné...děkuji (třeba je nás víc a bude se to řešit)
BIO PŘESNÍDÁVKA JABLEČNÁ
Asi občasná kontrola cen u zboží ve slevách aby na to začali dbát...a dávat si na to pozor.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitelky dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitelku o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitelka může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (https://www.coi.cz/podatelna/).
Dobrý den, paní Křížová,
je nám líto, že jste v prodejně zakoupila zboží, u kterého byla stará cenovka, i že jste s naší kolegyní zažila nepříjemnou situaci. Když nám upřesníte, v jaké prodejně konkrétně se toto stalo, rádi vše prověříme a případně zjednáme nápravu v podobě opětovného proškolení kolegů ve vstřícnosti k zákazníkům a také častějšího kontrolování cenovek.
Děkujeme, s pozdravem
Lidl Česká republika
Dobrý den,
uvedla jsem pobočku, je to KADAŇ Kpt. Jaroše , provozovna 271 (dnes 25.11 pokladna číslo 2 kolem 13.27hod) děkuji. Jde o to, že dovedu pochopit omyl,ale když někdo udělá chybu a ještě se osopuje na mne a to dokola...peníze mi paní prodavačka nenabídla vrátit, já jsem si mezitím dávala nákup do tašek a ona jen řekla CHCETE "TO" teda VRÁTIT...a já řekla, že "To" vrátit nechci (přece jsem to koupila a tak to chci) ale jestli tím TO myslela peníze to nevím, doposud mi pokaždé na této provozovně peníze vrátili, VŽDY paní pokladní řekla "Omlouváme se , teď Vam tedy vrátím tolik a tolik"...to se dnes však nestalo...
Milá paní Křížová,
děkujeme za doplnění informací, vše předáme vedení dané prodejny k prověření.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Děkuji, tak snad se to zlepší :-) jsem také vyučená prodavačka, vždy jsem se k zákazníkovi chovala slušně, nyní ale některé prodavačky nemají slušnost a profesionální jednání, naštěstí mnohé ano... děkuji
Stížnost z důvodu dosažení smírného vyřešení sporu tímto uzavíráme.