Společnost


Allegro Group CZ, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3731Programu ochrany Kupujících

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 18 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.07.2014, před 11 lety

Mir Novotný

Znění stížnosti

Dobrý den, mám menší problém. V roce 2012 jsem se společně s 200 dalšími lidmi stal obětí podvodu. Prodejce na tomto serveru prodával oblečení. Nakoupil jsem tedy u něho zboží okolo 500kč a zboží nedorazilo. Nakonec jsem zjistil, že byl účet toho prodejce zablokován za podvodný prodej. Obrátil jsem se tedy na společnost, která provozuje internetové stránky Aukro.cz (Allegro Group CZ). Bylo mi řečeno, že je již tento uživatel udán na policii a trestně stíhán a že musím počkat až na ohlášení výsledku od policie. 10.7., tj. včéra mi konečně po dvou letech přišel dopis. Majitel účtu na aukru zapůjčil účet jiné osobě a ten objednal zboží z číny, to však nedorazilo. Celková částka všech 200 poškozených činí 122.000kč, ale jelikož zboží opravdu objednal, ale z číny nedorazilo, nelze to brát jako trestní čin (nebyl v tom úmysl někoho okrást). Tím pádem se stíhání odkládá. V poznámce máme uvedeno, že společnost Allegro Group CZ se zavazuje proplatit škodu vzniklou podvodným jednáním a proto je povinna nám peníze vrátit. Obrátil jsem se proto s tímto vyjádřením na Allegro Group CZ, ale bylo mi odpovězeno, že společnost proplácí škodu pouze do 120 dnů od zakoupení předmětu. mohu se nějak bránit? Děkuji


Požadované řešení

Rád bych dostal peníze zpátky a ne jen pro mne, ale pro všechny poškozené.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2014 10:11, před 10 lety

Společnost Allegro Group CZ, s.r.o. nabízí program ochrany kupujících za stanovených podmínek, kterými se spotřebitel musí řídit. Je důležité si uvědomit,že spotřebitel neuzavírá smlouvu se zmíněnou společností, ale přímo s prodávajícím, který na portálu aukro.cz inzeruje zboží. Pokud nebylo Policií ČR shledáno, že byla naplněna skutková podstata některého trestného činu, bude nutné se nároku domáhat soukromoprávní cestou vůči tomu, kdo je smluvním partnerem spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.8.2014 11:05, před 10 lety

Dobrý den pane Novotný,

děkujeme za Váš dotaz.

Je nám líto potíží, které jste měl během nakupování na Aukru. Proti veškerým podvodným pokusům na Aukru aktivně bojujeme, i ve spolupráci s policií se nám opravdu daří počet podvodů stále snižovat.

Aukro nabízí všem poškozeným při splnění podmínek pomoc v podobě finanční kompenzace vzniklé škody. Tato garance není právně vymahatelná. Našim cílem se aktivně bojovat proti internetové kriminalitě ve spolupráci s uživateli Aukra, kteří podvody nahlásí policii.

K oné zmíněné poznámce, kterou jste měl v usnesení, dodám, že se jednalo ze strany vyšetřovatele případu bohužel o nedorozumění a nepochopení našich pravidel, která jsou pro vyplacení náhrady důležitá. Navazuji na odpověď ze strany pracovníků dTestu - v tuto chvíli doporučuji se vzniklé škody domáhat soudní cestou i ve spolupráci s ostatními poškozenými

Zároveň eviduji Vaši komunikaci s naším Zákaznickým servisem. Během dnešního dne dostanete odpověď od kolegy, který přímo Program ochrany kupujících řeší.

Věřím, že se případ podaří zdárně dořešit.

S přátelským pozdravem

Dominik Jambor
Aukro.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 14:19, před 10 lety

Vzhledem ke skutečnosti, že spotřebitel již nevyužil možnosti reakce, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.